سلامت نیوز :  رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: با اینكه پنجمین روز كاری‌ام بود اما در جریان كامل آتش‌سوری جنگل گلستان هستم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ "معصومه ابتکار" در مراسم کاشت نهال صلح با اشاره به اینکه از همان روز آتش سوزی پارک گلستان در جریان تمام امورات قرار گرفتم اظهار کرد: با اینكه پنجمین روز كاری‌ام بود شخصا دو نوبت با استاندار گلستان صحبت کردم و از جریان آتش سوزی به صورت دقیق مطلع هستم. همچنین گزارش های دقیقی از فعالیت استانداری، هلال احمر، نیروهای محیط بان بدست من رسیده است.

وی با بیان اینکه در وبلاگ شخصی ام درباره وضعیت پارک گلستان و مطالب مربوطه اطلاعات کاملی را منتشر کرده ام تأکید کرد: خوشبختانه آتش پارک گلستان به طور کامل اطفا شده است و به موقع موفق شدیم با همکاری دوستان آتش را مهار کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین تصریح کرد: از شب گذشته بارندگی در جنگل گلستان آغاز شده است و همچنان نیز ادامه دارد با این وجود در برخی از مناطق شاهد آتش سوزی جزئی بودیم و تیم ما در آماده باش کامل هستند.

در این مراسم از سایت «پویش مادران مسلمان برای صلح» نیز به صورت رسمی بهره برداری شد.

ابتکار در ارتباط با این موضوع، گفت: گزارش‌های ناگواری از بمب گذاری، ترور که هیچ نسبتی با فرهنگ دینی و اعتقادی ما ندارد شنیده می‌شود متأسفانه رفتارهای خشونت آمیز به نام دین در دنیا درحال انجام شدن است که کاملا با دین مبین اسلام مغایرت دارد.

وی با اشاره به برخی از اتفاقات در کشورهای عراق، افغانستان، لبنان، سوریه و بسیاری دیگر از کشورها تأکید کرد: علاوه بر آسیب جدی به جوامع انسانی دختران، زنان و جوانان به شدت آسیب دیده اند از این رو تلاش کردیم در جوامع مختلف با پویش اجتماعی تحت عنوان مادران مسلمان در صلح پرچم صلح مادران مسلمان را برپا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha