سلامت نیوز : رییس عملیات منطقه آسیا و اقیانوسیه، مسئول حقوق حوادث منطقه آسیا و اقیانوسیه و مسئول لجستیک منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل روزگذشته از شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران بازدید به عمل آوردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر علیزاده مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در این دیدار ضمن معرفی محصولات شرکت گفت: شرکت سها به عنوان یکی از بزرگترین شرکت تولید تجهیزات پزشکی در خاورمیانه مطرح است که با 20سال سابقه توانسته 60درصد نیاز داخلی را تامین کند و به بخش صادرات هم بپردازد.

وی از دلایل برابری محصولات تولید شده در این شرکت با محصولات اروپایی را استفاده از بهترین نوع دستگاه‌ها و تجهیزات اروپایی با کیفیت بالا عنوان کرد .

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران به فعالیت‌های جدید شرکت از جمله تولید نسل جدید سرنگ‌های بدون سوزن تا آخر امسال و تلاش برای تولید محصولاتی مانند استنت قلبی، اکسیژناتور و استاب‌لایزر اشاره کرد.

علیزاده با بیان اینکه مجموعه بسیار بزرگی از کارشناسان فنی و متخصص با مدیریتی منسجم برای رسیدگی به دستگاه‌های دیالیز در سراسر کشور مستقر هستند، توانایی این گروه را در رفع عیوب دستگاه‌های دیالیز در کمترین زمان ممکن خاطر نشان کرد.

علیزاده اعتقادات دینی مردم ایران در راستای کمک به همنوع را یکی از عوامل موثر در موفقیت روز افزون مجموعه بزرگ هلال‌احمر عنوان‌ و آرزو کرد تا این دیدار شروع خوبی برای همکاری‌های بعدی در آینده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha