سلامت نیوز : نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل پروژه های درمانی و بیمارستانی گفت: تکمیل این پروژه ها به اعتبار لازم نیاز دارد.

عبدالرحمان رستمیان در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: با توجه به اینکه طی ماه های اخیر با کمبود اعتبار در اجرای برخی پروژه ها روبرو شدیم و بسیاری از پروژه های درمانی به ویژه بیمارستان ها نیمه تمام مانده اند لذا به اعتقاد بنده دولت به تنهایی نمی تواند تکمیل کننده این موضوع باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل پروژه های بیمارستانی در کشور و در برخی استان ها ضرورت دارد، تصریح کرد: در این بخش باید علاه بر دولت بخش خصوصی هم ورود پیدا کند تا در کنار یکدیگر بتوان هر چه سریعتر مراکز درمانی در شأن مردم داشته باشیم.
وی در پاسخ به اینکه تکمیل پروژه های درمانی در دستور کار دولت قرار دارد نز به پانا گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام مراکز درمانی در دستور کار دولت و وزارت بهداشت قرار دارد ضمن اینکه در جلساتی که با مسوولان وزارت بهداشت داشته ایم قرار است که در آینده نزدیک راهکارهای تکمیل این پروژه ها ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درخصوص تکلیف پروژه های بیمارستانی نیمه تمام تصریح کرد: هر چند مسئولان دولتی می بایست برای تکمیل پروژه‌های نیمه ‌تمام بیمارستانی اهتمام جدی‌ تری داشته باشند اما به سرانجام رسیدن این طرح ها نیاز به عزم ملی و سرمایه ای کلان دارد.

رستمیان در پایان ضمن ابراز امیدواری از وضعیت اعتباری کشور در پروژه های عمرانی در دولت یازدهم تصریح کرد: امیدواریم با تأمین اعتبار لازم امکان تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از طرح ها به زودی فراهم شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha