سلامت نیوز : عضو هیات‌رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با یادآوری سانحه غم‌انگیز آتش‌سوزی در مدرسه شین‌آباد و مجروح‌شدن دانش‌آموزان دبستانی در آن گفت: عمل جراحی زیبایی این دانش‌آموزان با موفقیت در حال انجام است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق ؛ رسول خضری در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد در شهرستان پیرانشهر که سال گذشته در 15 آذرماه به وقوع پیوست و دانش‌آموزان دختر این مدرسه را دچار سوختگی‌های بسیاری کرد، افزود: روند درمانی این دانش‌آموزان در حال پیگیری بوده و بسیاری از جراحی‌های زیبایی درخصوص آنها انجام شده و همچنان نیز در حال انجام است. وی ادامه داد: درخصوص دانش‌آموزان حادثه‌دیده در جریان آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد 27 دختر بودند که 15نفر آنها بهبودی نسبی به دست آورده و نیاز به جراحی ندارند و اکنون سر کلاس خود حاضر شدند.

خضری گفت: درخصوص 15 دانش‌آموزی که سوختگی‌های آنها زیاد نبوده و نیاز به جراحی ندارند بیمه عمر 60‌میلیونی از بیمه معلم گرفته و یک دیه نقدی نیز دریافت کرده‌اند. این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به 12دانش‌آموز آسیب‌دیده در سانحه آتش‌سوزی شین‌آباد که جراحت و‌ درصد سوختگی آنها بیش از سایرین بوده، تصریح کرد: اکنون در بیمارستان ساسان و 15 خرداد تهران مشغول طی‌کردن مراحل درمان هستند.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس نهم ادامه داد: از اسفند سال 91 جراحی‌های زیبایی 12 دانش‌آموز آسیب‌دیده در حادثه مذکور شروع شده که در بیمارستان‌های ساسان و 15خرداد به‌صورت همزمان جراحی‌های زیبایی دست این عزیزان انجام می‌شود. این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: از 22 شهریورماه سال‌جاری سه نفر از 12دانش‌آموز آسیب‌دیده در جریان آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد در بیمارستان ساسان بستری بودند که فردا مرخص خواهند شد و سه‌نفر دیگر امروز بستری خواهند شد و جراحی دست آنها در همین روزها به نحواحسن انجام می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha