سلامت نیوز : مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: اجازه نمی‌دهم موضوع آلودگی هوا در گروکشی‌ سیاسی هزینه شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ محمدهادی حیدرزاده مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید و سابق این اداره کل با بیان اینکه نمی‌گذارم آلودگی هوا در گروکشی سیاسی هزینه شود، اظهار داشت: بازگرداندن اقتدار به دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا اولین اقدام در اداره کل محیط زیست استان تهران خواهد بود.

به گفته وی، اجرای این طرح از تعجیل‌ها و برنامه‌های یک شبه جلوگیری می‌کند و  از این پس در اداره کل محیط زیست استان تهران دبیرخانه برنامه جامع کاهش آلودگی هوا حرف اول و آخر را می‌زند.

حیدرزاده با بیان اینکه حفاظت از مناطق به صورت مشارکتی انجام خواهد شد، افزود: سعی می‌کنیم صنایعای که مقررات حاشیه استقراررا رعایت نکرده اند  رصد و رتبه بندی کنیم.

وی با بیان اینکه بخش های زیادی از منابع طبیعی استان تهران جزء مناطق حفاظت شده محیط زیست  محسوب می‌شود، افزود: این مسئله فرصت بسیار خوبی برای توسعه اکوتوریسم است.

حیدر زاده با بیان اینکه طرح امایش سرزمین با جدیت بیشتری پیگیری می شود یاد اورشد :  همچنین با ارتقای مناطق 4گانه حفاظت شده از این پس  از واگذاری اراضی با قاطعیت جلوگیری کرده و واگذاری های  صورت گرفته در گذشته را پیگیری خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha