سلامت نیوز : زمان و شرایط شرکت در آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی سال ۹۳ اعلام شد. ثبت نام این آزمون در اسفند امسال به صورت اینترنتی انجام می‌شود و آزمون نیز در تیر سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 93 با توجه به زمانبندی و رعایت شرایط مندرج در آئین نامه‌ها و مقرراتی که اعلام می‌شود به صورت متمرکز در تعدادی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود.

ثبت نام این آزمون در اسفند سال 1392 به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش انجام می شود و آزمون در تیر سال آینده برگزار خواهد شد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی علاوه بر دارا بودن شرایط کلی،باید نسبت به ارائه یکی از گواهی های پایان خدمات،طرح نیروی انسانی و اشتغال اقدام کنند تا مجاز به شرکت در آزمون شوند.

داوطلبان متأهل و واجد شرایط آئین نامه استعدادهای درخشان فقط یکبار (در دوره دانشجویی و پس از فراغت از تحصیل) با استفاده از قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی و آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان می توانند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و بدون دارا بودن 2 سال سابقه خدمت مذکور در آزمون دستیاری شرکت کنند.

همچنین دانشجویان سال آخر( متأهل و یا استعداد درخشان) در صورت ارائه گواهی فراغت از تحصیل تا 15 شهریور 93 مجاز به شرکت در آزمون می‌شوند.

فارغ التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده کرده‌اند و طرح نیروی انسانی را به پایان رسانده یا معاف از طرح شده‌اند ملزم به ارائه گواهی اشتغال در استان محل تعهد خود ( از دانشگاه محل خدمت ) هستند.

داوطلبان بومی که تمایل به استفاده از پذیرش سهمیه بومی ( تعهد خاص) دارند موظف به تکمیل فرم مربوط به بومی بودن در دانشگاههای علوم پزشکی استان مورد تعهد هستند و استفاده کنندگان از سهمیه ها ( پذیرش بومی ، رزمنده و ...) باید مدارک مربوط به سهمیه و نوع پذیرش را قبل از ثبت نام آماده کنند تا در زمان مقرر قادر به ارائه مدارک خود باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha