پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰
کد خبر: 83841

پرفسور سمیعی با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از ایشان به عنوان شخصیتی مجرّب و عملگرا در جمهوری اسلامی ایران كه دغدغه سازندگی داشته و توسعه پایدار كشور را دنبال می‌كند، یاد كرد.

دیدار آیت الله هاشمی با پرفسور سمیعی
سلامت نیوز : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دراین دیدار ضمن  تجلیل از شخصیت علمی پرفسور سمیعی و تاکید بر اینکه وی فردی شناخته شده در جهان در زمینه علوم پزشكی و تحقیقاتی است، گفت: با انگیزه دینی و ملی و حسّ انسان‌دوستانه خدمت به مردم كه در دانشمندان و نخبگان ایرانی خارج از كشور وجود دارد، امیدوارم، زمینه‌های مساعد و مناسب برای جذب و استفاده بهتر از ظرفیت علمی و تحقیقاتی این دانشمندان بیشتر فراهم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ؛ ایشان در ادامه با اشاره به امكانات مناسب و مستعد مراكز علمی و دانشگاهی كشور، از جمله دانشگاه آزاد اسلامی، در زمینه توسعه كیفی، به‌ویژه در علوم پزشكی، گفت: بخش پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از توسعه كمّی، آمادگی كامل دارد با همكاری و تعامل مستمر و جدّی با دانشمندان علوم پزشكی داخل و خارج، از جمله پرفسور سمیعی، در زمینه توسعه كیفی و پایدار، مطابق با علوم روز جهان، گام‌های بلندی بردارد.

رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شعبات این دانشگاه در سطح جهان به عنوان یك مركز علمی بین‌المللی، گفت: درصدد هستیم در سطح بین‌المللی نیز به توسعه و ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در اروپا بیشتر بپردازیم.

پرفسور سمیعی در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از ایشان به عنوان شخصیتی مجرّب و عملگرا در جمهوری اسلامی ایران كه دغدغه سازندگی داشته و توسعه پایدار در كشور را دنبال می‌كند، یاد كرد و گفت: به عنوان یك پزشك شناخته شده در سطح جهان، افتخار می‌كنم كه بتوانم در میهن اسلامی خود، منشاء خدمات برای مردم كشورم باشم.

ایشان همكاری با دانشگاه‌های علوم پزشكی ایران، به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی را در سطح جهان، از جمله اقدامات مفید و مؤثر خود ذكر كرد و گفت: در بازدیدهایی كه داشته‌ام، متوجه شده‌ام واحد پزشكی دانشگاه آزاد به پیشرفت‌ها و افتخارات زیادی دست یافته است و بنده و همكارانم در ایران و سراسر جهان، می‌توانیم سطح همكاری‌ها را افزایش دهیم و به ارتقای این دانشگاه كمك كنیم.

پرفسور سمیعی، تحقیق و پژوهش در كنار كار و تلاش حرفه‌ای را لازمه به روز ماندن دانشمندان و نخبگان در سطح جهان ذكر كرد و گفت: امیدوارم در دوره جدید كشور، شاهد رفع موانع و هموارتر شدن راه تعامل دانشمندان داخل و خارج از كشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha