سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌ به این ‌زودی برطرف نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد حماسه سیاسی را تحقق بخشید و رئیس جمهور دولت تدبیر و امید را تشکیل داد و مردم گفتمانی را انتخاب کردند که بنای آن بر عقلانیت و اعتدال است.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: تصور مردم از اعتماد به دولت این است که وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا کند و آرمان‌های ملت ایران پا بر جا بماند.

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دولت در شرایط خوبی کار را در دست نگرفت و در هر وزارتخانه‌ای پیرو اعلام رئیس جمهور، به ‌زودی وضعیت و شرایط موجود به مردم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌ دلیل وضعیت خزانه، پروژه‌های زیادی تکمیل نشده، افزود: از زمانی‌که دولت تدبیر و امید کار را به ‌دست گرفته، آرمش در جامعه و در بخش اقتصادی حکم‌فرما شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تلاش مسئولان اقتصادی کشور را در زمینه جلوگیری از افزایش تورم و بهبود شرایط اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای اساسی و دارو باید مورد توجه قرار می‌گرفت، تصریح کرد: کشتی‌های زیادی در بنادر تخلیه شدند و در بخش‌های مختلف، کالاها وارد کشور شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی توفیقات به‌ دست آمده در بخش سیاسی توسط دولت را در راستای اهداف مقام معظم رهبری و پیش‌بینی دولت اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه افق‌های بسیاری گشوده شده، افزود: مقامات اروپایی در انتظار دیدار با مقامات ایرانی بودند و ملاقات‌های خوبی انجام شد.

قاضی‌زاده‌هاشمی تاکید کرد: گرفتاری‌هایی که آمریکایی‌ها در نیم قرن گذشته برای مردم ایران به وجود آورده‌اند به‌ زودی حل نمی‌شود و هدف دولت رفع تحریم‌ها و بهبود وضعیت معیشت مردم است.

وی خاطر نشان کرد: در نبرد دیپلماتیک بین ایران و غرب باید با امید به سلامت و توانمندی مسئولان پیروز شویم و معتقدم آینده ایران بسیار خوب است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه منطقه به ایران نیازمند است، بیان داشت: باید با عقلانیت با دنیا ارتباط برقرار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha