دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 84111
سلامت نیوز : معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی تهران گفت: عمل جراحی قلب باز که در بیمارستان های خصوصی با مبلغی بالغ بر 80 میلیون تومان انجام می شود از گران ترین عمل های جراحی قلب درکشورمحسوب می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفا آنلاین ؛ دکتر محمد مهدی قیامت افزود: پس از عمل جراحی قلب باز، جراحی پلاستیک از پرهزینه ترین عمل های جراحی محسوب می شود.دراین میان عمل زیبایی بینی از 5 میلیون تا 50میلیون تومان صورت می گیرد.

رئیس انجمن بیهوشی و مراقبتهای ویژه ایران گفت: عمل جراحی پلاستیک با توافق بیمار و پزشک به مرحله اجرا می رسد اما عمل هزینه های سرسام آورعمل های جراحی قلب باز باید پیگیری و شکایات بیماران نیز دراین باره توسط وزارتخانه ودانشگاههای علوم پزشکی پیگیری شود.

وی گفت: متاسفانه درحال حاضرحمایت بیمه ها ازعمل های جراحی سنگین بسیار ضعیف است وسازمان های بیمه گر تاکنون در کشور ما ناکارآمد بوده اند.

وی افزود: عدم کارآمدی بیمه ها مردم را برای انجام عمل های جراحی که به اجبار و اورژانسی بوده مجبور به فروش وسایل خانه وحتی خودرووخانه وزندگی کرده است که امیدواریم دردولت جدید با برنامه ریزی های دقیق واجرایی شاهد این وقایع تاسف انگیز نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha