سلامت نیوز : محمد فرهادی رئیس جمعیت هلال احمر با حکم وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق‌های وابسته شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در حکم علی ربیعی، وزیر تعاون.‌ کار و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:

نظر به تخصص، شایستگی و تجربیات ارزنده و نیز بنا به مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی و تایید رییس جمهور محترم جناب عالی را به عنوان  عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و سایر صندوق های وابسته منصوب می‌نمایم.

اینک در دهه چهارم از حیات پربار جمهوری اسلامی ایران و در راستای رویکردهای دولت تدبیر و امید، لازم است هیئت امنای تامین اجتماعی نقش موثرتر و کارآمدتری را در جهت پیشرفت و ارتقای سطح عدالت اجتماعی و کیفیت زندگی ایفا نموده و از منافع ملی در بالاترین سطح ممکن صیانت نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود هیئت امنا با استفاده از همکاری نخبگان فکری و اجزاء موثر در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نخبگان علمی و فکری کشور، مساعی خود را در جهت ایجاد وحدت رویه در بین صندوق های بیمه ای، بازنشستگی و درمانی به کارگیرد تا آینده ای بهتر برای بهره مندان از صندوق های مزبور رقم خورد.

در ضمن، با توجه به نقش عملکرد این صندوق‌ها در حیات اقتصادی و اجتماعی کشور، امید است نهایت جدیت،عقلانیت و صداقت، مصروف پیشبرد اهداف سازمان تامین اجتماعی و صندوق های وابسته گردد.

امیدوارم با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر(ارواحناله الفدا) در مسیر خدمتگزاری به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و در جهت تحقق آرمانهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha