دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: 84133

سلامت نیوز : مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تعرفه‌های طب سنتی در هیات دولت مصوب نشد، اظهار کرد: شتاب زدگی و عدم کارکارشناسی در روزهای آخر دولت دهم، عامل اصلی تصویب نشدن تعرفه خدمات طب سنتی بود.

محمدباقر هوشنگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به اینکه در روزهای آخر دولت دهم توسط وزارت بهداشت تعرفه خدمات طب سنتی به صورت شتاب زده به هیات دولت رفت، گفت: هرچند تعرفه‌ها به دبیرخانه شورای عالی بیمه ارسال شد اما اجازه داده نشد که کارهای کارشناسی توسط شورای عالی بیمه بر روی آن انجام شود.

وی ادامه داد: به این دلیل که تعیین تعرفه خدمات طب سنتی به صورت قانونی مسیرش را طی نکرد، هیات دولت هم پس از تشکیل دولت جدید توجیهات تعرفه‌ها را کامل ندانست و مجددا آن را به کمیسیون اجتماعی دولت بازگشت داد.

وی با اشاره به اینکه پس از بازگشت تعرفه‌های خدمات طب سنتی از هیات دولت به کمیسیون اجتماعی آن مجددا توجیهات، منابع و ضرورت تعیین تعرفه کامل تشخیص داده نشد و به همین دلیل نیز مجددا به دبیرخانه شورای عالی بیمه بازگشت تا به همان نقطه اولیه مسیری که طی کرده بود، بازگشت داده شود و کارهای کارشناسی بر روی آن انجام گیرد.

هوشنگی با بیان اینکه قرار است در صورت تامین منابع و بررسی علمی تعرفه خدمات طب سنتی، تعیین تعرفه این خدمات مشخص شود گفت: با توجه به فعالیت‌هایی که در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد احتمال اینکه تعرفه‌های طب سنتی در سال جاری تعیین شود ضعیف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha