معمای حلق آویز شدن دانشجوی دختر در خوابگاه دانشكده علوم پزشكی همدان در حالی خبر ساز شد كه هنوز ردپایی از عامل یا عاملان جنایت پیدا نشده است.

سلامت نیوز : معمای حلق آویز شدن دانشجوی دختر در خوابگاه دانشكده علوم پزشكی همدان در حالی خبر ساز شد كه هنوز ردپایی از عامل یا عاملان جنایت پیدا نشده است. این قتل كه در سومین جمعه پاییز اتفاق افتاد در حالی به بحث اصلی محافل دانشجوهای این دانشگاه تبدیل شده كه روز تعطیل بوده و عده زیادی از دانشجوها در خوابگاه حضور نداشتند. «سحر» كه اهل مریوان است شب حادثه در اتاق خود تنها بوده و دوستانش صبح روز بعد در حالی جسد وی را دیده‌اند كه از میله‌های تختش آویزان مانده بود.

مقتول قبل از حلق آویز شدن ضربه مغزی شده است
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد ؛ ساعت 11 صبح سومین جمعه پاییز بود كه دوستان سحر به اتاق وی رفتند و با صحنه‌یی دلخراش مواجه شدند. دوستان سحر كه شب گذشته در اتاق‌های دیگر بودند وقتی دیدند سحر هنوز از اتاق خود بیرون نیامده به اتاق او رفتند و دیدند او در حالی كه یك روسری به رنگ تیره دور گردنش پیچیده شده به میله‌های تختش آویزان مانده است. بلافاصله اكیپ حفظ صحنه جرم، بازپرس كشیك قتل، كارآگاهان پلیس و تیم پزشكی قانونی راهی محل قتل شده و شروع به تجسس كردند.

شنیده‌ها حاكی از آن است كه كارشناس پزشكی قانونی اعلام كرد قتل در ساعت پنج بامداد رخ داده است. پزشك پزشكی قانونی همچنین در محل گفته است: علت مرگ خفگی نیست و مقتول پیش از حلق‌آویز شدن به علت ضربه مغزی فوت شده است. وی همچنین اعلام كرده هنوز مشخص نیست ضربه مغزی به وسیله چه جسمی صورت گرفته اما آنچه مشخص است علت مرگ ضربه سخت به سر بوده است.

بچه‌های هم‌خوابگاهی سحر همچنین گفتند: شب گذشته (پنجشنبه شب) تا ساعت 12 شب «سحر» در اتاق ما بود و حالش نیز خوب بود. آنها همچنین گفتند: ساعت 12 شب سحر در حالی به اتاق خود رفت كه هیچ یك از هم‌اتاقی‌هایش در اتاق حضور نداشتند و برای تعطیلی آخر هفته به شهرهای خود رفته بودند.


وضعیت خوابگاه دانشكده علوم پزشكی مساعد نیست
شنیده‌ها از وضعیت دانشكده علوم پزشكی دانشگاه همدان (كه این قتل در آنجا اتفاق افتاده) همچنین حاكی از آن است كه این دانشكده هنوز به طور كامل ساخته نشده است و كارگران ساختمانی در این ساختمان در حال كار و رفت و آمد هستند. این دانشگاه كه گفته می‌شود تقریبا 80 درصد آن ساخته شده است هنوز قفل و در و پیكر درست و حسابی و مشخصی ندارد و دانشجویان با ورود كارگران در بعضی ساعات شبانه‌روز با مشكل مواجه بودند.

راز این قتل در حالی سر به مهر دارد كه خیلی از دوستان «سحر» (مقتول) معتقد هستند كارگران ساختمان كه در آن محوطه مشغول به كار هستند این جنایت را رقم زده‌اند.
این در حالی است كه دوستان دیگر سحر گفتند: سحر كه 19 سال داشت با هیچ كس ارتباط نداشت و ممكن نیست كسی به دلیل مسائل عشقی این قتل را انجام داده باشد. این در حالی است كه در ابتدای خبرساز شدن این ماجرا خیلی‌ها می‌گفتند موضوع قتل نبوده و احتمال خودكشی نیز وجود دارد كه این فرضیه با نظر كارشناس پزشكی قانونی مبنی بر ضربه مغزی پیش از حلق‌آویز شدن از بین رفته و دیگر احتمال چنین فرضیه‌یی وجود ندارد.

دوستان سحر كه همگی از خوش برخورد و بذله‌گو بودن مقتول سخن می‌گفتند، معتقد هستند سحر با كسی مشكل نداشته و حتما اشخاص غریبه و با آزار و اذیت وی را به قتل رسانده‌اند. در هر حال كارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی همدان در حالی پیگیری این پرونده را در دستور كار خود قرار دادند كه عامل یا عاملان جنایت با صحنه‌سازی پس از قتل، حرفه‌یی عمل كرده و سرنخی بر جای نگذاشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha