سلامت نیوز : یک فوق تخصص جراحی گوش با بیان این مطلب که جراحی کاشت حلزون اصول استانداردی دارد که همه جراحان بایستی آن را رعایت کنند، عنوان کرد: نوآوری جراحان مربوط به تکنیک‌هایی است که در انتخاب بیمار، نوع جراحی و مراقبت‌های بعد از آن به کار می‌بندند تا جراحی کاشت حلزونی به شکل موفقیت آمیز انجام و عوارض آن محدود شود.

دکتر محمد اجل لوئیان در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه جراحی کاشت حلزون اصول استانداردی دارد که همه جراحان بایستی آن را رعایت کنند، افزود: نوآوری جراحان مربوط به تکنیک‌هایی است که در انتخاب بیمار، نوع جراحی و مراقبت‌های بعد از آن به کار می‌بندند تا جراحی کاشت حلزونی به شکل موفقیت آمیز انجام و عوارض آن محدود شود.

وی ادامه داد: تکنیک‌های کاشت حلزون به کار رفته در مرکز کاشت حلزون بقیه الله طی سال های گذشته به کار رفته و مرتبا روزآمد شده‌اند تا عوارض کاشت حلزونی مثل عفونت، فلج عصب صورت، باز شدن زخم به حداقل رسیده است.

این عضو هیات علمی بقیه الله اظهار داشت: مزیت روش‌های به کار رفته شامل کوچک شدن‌های خط عمل، عوارض کمتر جراحی و بهبودی سریع است.

این فوق تخصص جراحی گوش اظهار کرد: روش جراحی کاشت حلزونی اصول اساسی خود را دارد ولی برای هر نوع کاشت حلزونی تکنیک‌های خاصی به کار می رود مثلا برای کاشت ساقه مغزی روش طراحی و روش انجام آن متفاوت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha