سلامت نیوز : مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد گفت: نیاز منطقه و تراکم جمعیت در این منطقه و فاصله زمانی که این مرکز با سایر مراکز درمانی دیگر دارد، به تعداد مراجعان این مرکز افزوده و نیاز به بهسازی و تقویت این مرکز را افزایش داده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس؛ سید‌عبدالرضا حسینی مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد در حاشیه افتتاح قسمت‌های جدید بیمارستان، گفت: نیاز منطقه و تراکم جمعیت در این منطقه و فاصله زمانی که این مرکز با سایر مراکز درمانی منطقه دارد و تعداد مراجعان این مرکز افزوده است.

حسینی افزود: اورژانس بیمارستان روزانه پذیرای 250 تا 300 نفر است و بخش پلی‌کلینیک نیز روزانه 400 تا 500 نفر را ویزیت می‌کند.

مدیر بیمارستان شهدای یافت‌آباد گفت: نیاز به راه‌اندازی و افتتاح بخش‌های جدید با توجه به تعداد مراجعان بیش از پیش احساس می‌شد. بنابر این از بعد از تعطیلات نوروز کلید تغییرات و افتتاح بخش‌های جدید در بیمارستان خرده شد که امروز بخش‌های جدید با حضور رؤسای دانشگاه‌های ایران و شهید بهشتی‌، شهردار منطقه 18 افتتاح می‌شود.

حسینی ادامه داد: افتتاح بخش اورژانس با 10 تخت، اتاق عمل با 6 تخت، زایشگاه با 20 تخت و واحد لنجری بیمارستان با جدید‌ترین امکانات از جمله قسمت‌هایی است که امروز در بیمارستان شهدای یافت‌آباد افتتاح می‌شود.

وی بخش زنان و زایمان این بیمارستان را از قوی‌ترین قسمت‌های بیمارستان عنوان کرد و افزود: بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی و بهسازی نمای بیمارستان نیز از دیگر بخش‌هایی است که در افتتاحیه امروز مورد نظر قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha