سلامت نیوز : سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت:‌ ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران، کار غیراصولی و غیرمنطقی‌ای بود که هزینه ملی را تلف کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ علی‌اصغر پیوندی در مراسم افتتاحیه بخش‌های جدید بیمارستان شهدای یافت‌آباد، گفت:‌ ما باید از کسانی که در نوسازی، بازسازی و مرمت این مرکز نقش داشته‌اند و باعث افزایش رضایت‌مندی مردم این منطقه که دارالشهدای تهران هستند‌، تشکر کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بهداشت و درمان نقطه تماس با مردم است و ما باید عملکرد خوب ارائه دهیم تا رضایتمندی را جلب کنیم.

پیوندی به وظایف دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: وظایف دانشگاه‌های علوم پزشکی به آموزش و پژوهش ختم نمی‌شود بلکه تربیت و پرورش نیروی پزشکی نیز در ادامه این مسیر است و ما خواهان آن هستیم که رضایتمندی مردم را جلب کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: هدف ما این است که بیماران ما با هر وضعیتی به مراکز دولتی مراجعه کردند، خدمات خوب بگیرند و از امکانات بهره‌مند شوند.

وی به ادغام دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: این ادغام‌ها کار غیر اصولی و غیر منطقی بود که هزینه ملی را تلف کرد.

وی ادامه داد: ارائه خدمت به این منطقه که بالاترین آمار شهدا را در استان تهران دارد، برای ما افتخار است و این بیمارستان در منطقه استراتژیک قرار دارد که با توجه به تخت ICU و CCU و سوختگی که دارد و با توجه به گسترش آن امیدواریم بتوانیم رضایت‌مندی مردم منطقه 18 را به دنبال داشته باشیم.

پیوندی در ادامه به فعالیت‌های قبلی خود در مرکز خیریه غیاثی اشاره کرد و افزود: من به مدت حدود یکسال و نیم در مرکز خیریه غیاثی کار کردم و با بافت منطقه آشنا هستم و معاینه و ارائه خدمات پزشکی را افتخاری بسیار بزرگ می‌دانم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha