دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 84676

سلامت نیوز : رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری عاملان بسته‌بندی لوازم بهداشتی – آرایشی غیرمجاز در یک خانه مخروبه خبر داد.

سرهنگ سیدعباس نازرفتار در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت محرمانه‌ عده‌ای در یک منزل مخروبه در خیابان مرتضوی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد، منزل اعلامی پاتوق افراد معلوم‌الحال و سابقه‌دار است، به گونه‌ای که روزانه افراد زیادی به این مکان تردد می‌کنند که موجبات نارضایتی اهالی محل را نیز فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در سیزدهم مهرماه امسال عوامل تجسس کلانتری 108 نواب برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند، گفت: ماموران متوجه شدند که چندین کارتن لوازم بهداشتی – آرایشی به صورت غیربهداشتی در حیات منزل انبار شده است.

رییس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه ماموران در بررسی از صاحب منزل که فردی 65 به نام «حسین» بود، علاوه بر کشف مقادیری هروئین، متوجه شدند که اجناس و فرآورده‌های بهداشتی غیرمجاز توسط پسر 33 ساله به نام «فرهاد» تهیه و انبار می‌شود، گفت: بررسی‌ها نشان داد پسر این فرد این لوازم بهداشتی غیرمجاز را برای فروش در بازار به بسته‌های کوچک‌تری منتقل و روانه بازار می‌کند که این فرد نیز در طبقه فوقانی شناسایی و در حالی ساخت پایپ دستگیر شد.

نازرفتار با بیان اینکه این متهم به همراه موادبهداشتی که بالغ بر هزار بسته 24 تایی و هفت تایی بود، به کلانتری منتقل شد، گفت: متهمان در تحقیقات عنوان کردند که این اجناس و اقلام دارویی را از فردی به نام «مهرداد» که کاسب دارو در ناصرخسرو است، تهیه و پس از تبدیل به بسته‌های کوچک‌تر به بازار فروخته و اطلاعی از غیربهداشتی بودن آنها ندارند، گفت: پرونده متشکله پس از تحقیق و تکمیل اولیه، به دادسرای ناحیه 19 تهران ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha