دبیر کمیته ملی شیر مدارس کشور گفت: تا کنون در شهر تهران و شهرستانهای استان 10 میلیارد تومان شیر توزیع شده است که بدلیل منع قانونی هنوز اعتبار آن به مدارس واریز نشده است.

حمید یعقوبی‌فر در گفتگو با مهر در خصوص توزیع شیر در مدارس کشور، افزود: هم اکنون مشکلی در توزیع شیر در مدارس کشور وجود ندارد و همچنین در مورد توزیع متمرکز شیر که استانی انجام می شود نیز مشکلی در خصوص اعتبارات آن نداریم.

وی خاطر نشان کرد: درمورد توزیع غیر متمرکز مدرسه محور بدلیل اینکه در این طرح موانع قانونی وجود دارد به همین دلیل فعلا نمی توانیم به حساب مدارس پول واریز کنیم.

دبیر کمیته ملی شیر مدارس کشور تاکید کرد: مشکل اعتباری نداریم فقط مشکل پرداخت آن به مدارس وجود دارد.

یعقوبی فر گفت: تا کنون در شهر تهران و شهرستانهای استان 10 میلیارد تومان هزینه شیر توزیع شده بود که هنوز اعتبار آن به مدارس واریز نشده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول 70 میلیارد تومان برای توزیع متمرکز اعتبار توزیع کرده ایم.

دبیر کمیته ملی شیر مدارس کشور اظهار داشت: در مدارس یک حساب دولتی داریم و برای اینکه دو حساب دولتی داشته باشیم منع قانونی وجود دارد به همین دلیل نمی توانیم اعتبار شیر را واریز کنیم.

وی افزود: امروز جلسه ای با حضور متخصصین امر برای رسیدن به راهکار قانونی و صدور اصلاحیه ای برای این مصوبه برگزار می شود که با اصلاحیه مشکل عدم پرداخت اعتبار به مدارس نیز برطرف خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha