سلامت نیوز : مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید سر زده از بخش‌های مختلف داروخانه فوق تخصصی 13 آبان از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی این داروخانه به دارنندگان دفترچه درمانی تامین اجتماعی و مشکلات مردم در تهیه برخی از اقلام داروئی قرار گرفت و دستور رسیدگی و رفع این مشکلات را صادر کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در این بازدید معاون وتعدادی از مدیران درمانی این سازمان نیز دکتر نوربخش را همراهی کرده و توضیحات و راهنمایی‌های لازم برای دریافت خدمات درمانی و همچنین داروهای مورد نیاز از سوی این سازمان را برای تعدادی از مراجعه کنندگان ارائه کردند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن گفت گوی صمیمی با مردم مراجعه کننده به این داروخانه که در تهیه داروی خود دچار مشکل بودند؛ دستور مساعدت برای مراجعه کنندگان تحت پوشش این سازمان صادر کرد که با اقبال عمومی وتقدیر این افراد همراه بود.

دکتر نوربخش در حاشیه این بازدید، آشنایی با مشکلات بیماران و مراکز طرف قراداد این سازمان در تهیه دارو و رفع این مشکلات و بالا بردن سطح کیفیت تعهدات درمانی این سازمان را از اهداف اصلی این بازدید دانست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تجویز داروهای خارجی گرانقیمت برای بیماران از سوی برخی از پزشکان، علیرغم وجود داروهای مشابه ایرانی و داروهای خارجی مشمول بیمه را از عمده مشکلات افراد مراجعه کننده به داروخانه‌ها دانست واظهار کرد: در شرایط فعلی که کشور با اعمال تحریم های ظالمانه داروئی روبروست، و بسیاری از بیمارات توان مالی تهیه داروهای خارجی را ندارند؛ وجود" گاید لاین"های مشخص برای پزشکان در تجویز داروهای مشمول بیمه که مورد تایید وزارت بهداشت و انجمن های پزشکی باشد، از سرگردانی مردم در تهیه داروی خود در این گونه داروخانه‌ها جلوگیری می شود.

داروخانه 13 آبان واقع در خیابان کریمخان زند از داروخانه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران است که بصورت شبانه روزی به مراجه کنندگان خدمات ارایه میدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha