سلامت نیوز : محمد شریف زاده با حکم دکترعلی جعفـریان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به سمت رئیس دانشکده داروسازی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ؛ محمد شریف ‌زاده استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حکم دکتر علی جعفـریان سرپرست دانشگاه به عنوان رییس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد.

متن این حکم به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد شریف زاده

استاد محترم دانشگاه

با سلام و احترام

دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران که قدیمی‌ترین مرکز آموزش این رشته در کشور است و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی را به جامعه پزشکی تقدیم نموده، اینک فرصتی جدید برای توسعه و ارتقاء آموزش و پژوهش در اختیار دارد که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به نظرخواهی انجام شده و چارچوب کلی برنامه شما و نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی، جنابعالی را به عنوان رئیس دانشکده داروسازی منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با جلب مشارکت همه اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان دلسوز دانشکده و توجه به نظرات دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پیشبرد امور جاری دانشکده طبق ضوابط و مقررات نسبت به امور ذیل اهتمام ویژه مبذول فرمایید:

• تدوین برنامه عملیاتی 4 ساله بر اساس نقشه علمی دانشگاه

• اقدام در جهت ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی پژوهشی دانشکده

• توجه ویژه به ارتباط با صنعت و جلب طرح های متناسب با توانمندی‌های دانشکده

• برنامه ریزی برای استفاده بهینه از امکانات موجود دانشکده و نیز حفظ و نگهداری آنها

• تمهید شرایط جذب دانشجوی خارجی با همکاری معاونت بین‌الملل دانشگاه

امیدوارم با استعانت از درگاه باری‌تعالی و عنایات حضرت ولی‌عصر علیه‌السلام در انجام امور محوله چنانچه مورد رضای اوست، موفق باشید.

دکتر علی جعفـریان

سرپرست دانشگاه

پیش از این رسول دیناروند رئیس فعلی سازمان غذا و دارو، ریاست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران را عهده دار بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha