سلامت نیوز : معاون پشتیبانی نظام پرستاری با انتقاد از تشکیل شورای عالی بیمه بدون حضور نماینده سازمان نظام پرستاری گفت: رئیس جمهور نسبت به این قانون‌شکنی واکنش نشان دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ یعقوب قدسیان با طرح این سوال که چرا شورای عالی بیمه بدون حضور نماینده سازمان نظام پرستاری تشکیل جلسه داد، خطاب به مسئولان دولت گفت: اگر دولت قانون شکنی کند، چطور انتظار دارد که NGO ها قانون‌مدار باشند و ضوابط قانونی را مراعات کنند؟

وی افزود: از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم نسبت به قانون‌شکنی مجریان این امر واکنش نشان دهد. زیرا بر اساس مصوبه‌ای که 8 خرداد امسال از سوی دولت ابلاغ شد، سازمان نظام پرستاری، عضو شورای عالی بیمه محسوب می‌شود و از این تاریخ به بعد باید در تمام جلسات این شورا، نماینده‌ای از سازمان نظام پرستاری نیز حضور داشته باشد.

عضو شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: بنابراین با توجه به اینکه جلسه دیروز شورای عالی بیمه اولین جلسه تشکیل شده بعد از تصویب قانون مذکور است، انتظار داشتیم از نماینده سازمان نظام پرستاری نیز برای حضور در جلسه دعوت شود و نماینده‌ای از سازمان نظام پرستاری در این شورا حضور می‌یافت.

قدسیان خاطر نشان کرد: متأسفانه این دعوت انجام نشد و جلسه شورای عالی بر خلاف قانون بدون حضور نماینده‌ای از سازمان نظام پرستاری تشکیل شد. به همین خاطر جامعه پرستاری مجدانه خواستار رسیدگی به این قانون شکنی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha