سلامت نیوز :در حکمی از سوی دکتر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر مهدی درخشان به عنوان مدیرکل درمان مستقیم این سازمان منصوب شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ در حکم دکتر درخشان آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل درمان مستقیم منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت‌داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف، تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین‌اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نماید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

همچنین در حکم دیگری از سوی دکتر هدایت‌ا... ادیب‌نیا معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر عبدالکریم چوبساز که پیش از این در سمت مدیرکل درمان مستقیم این سازمان فعالیت می‌کرد، به سمت مشاور معاونت درمان تأمین‌اجتماعی منصوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha