اگر هجوم ذرات ریز 2.5 میکرونی ادامه داشته باشد و شاخص این ذرات به 200 برسد، برای روز چهارشنبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل خواهد شد و درباره تعطیلی احتمالی تهران تصمیم خواهد گرفت.

تعطیلی احتمالی تهران به دلیل افزایش گرد و غبار
سلامت نیوز : «گرد و غبار فرا گرفته در پایتخت، بر اثر حمله ناشی از بارش باران در شهرهای اطراف تهران بود.» محمد هادی حیدرزاده، مدیر کل حفاظت ار محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر در گفت و گو با قانون تصریح کرد که از ساعت یک بعد از ظهر روز دوشنبه، میزان گرد و غبار محلی در تهران به طرز فزاینده ای افزایش یافت و شاخص ذرات معلق  کمتر از دو و نیم میکرون از میان شاخص های آلودگی هوا افزایش یافته و به 140 رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون ؛ حیدرزاده سپس در پاسخ به احتمال تعطیلی مدارس و ادارات پایتخت اظهار داشت که اگر هجوم ذرات ریز 2.5 میکرونی ادامه داشته باشد و شاخص این ذرات به 200 برسد، برای روز چهارشنبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تشکیل خواهد شد و درباره تعطیلی احتمالی تهران تصمیم خواهد گرفت. وی تصریح کرد: برای فردا اما اداره محیط زیست ابلاغ کرده که زنگ ورزش در مدارس برگزار نخواهد شد و ورزش در پارک ها نیز ممنوع خواهد بود،  ضمن اینکه کارخانجات آسفالت و سیمان تهران نیز تعطیل خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha