سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
سلامت نیوز : ترس از شکست احتمالاً اولین چیزی است که شما را از موفقیت بازمی دارد. اگر فکر کنید که قرار است شکست بخورید اصلاً نمی توانید شروع بکنید.

10. کار نوئی انجام دهید.

اگر می بینید خوانندگانی همچون مدونا و لیدی گاگا در کار خود موفق شده اند دلیلش این است که آنها کاری را انجام می دهند که هیچکس انجام نمی دهد و برایشان مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند. آنها از هیچ روند و روال طبیعی پیروی نمی کنند و رویه خودشان را دارند. شما هم لازم نیست همه را راضی نگه دارید. مدل های سنتی را کنار بگذارید و کار نوئی ارائه دهید.

9. نصیحت ها را نادیده و ناشنیده بگیرید.

اگر دوستتان به شما بگوید از صخره پایین بپرید، آیا این کار را می کنید؟ البته این سوال کلیشه شده است، ولی اغلب ما این کار را می کنیم. یکی از بهترین نصیحت هایی که می توان کرد این است که نصیحت هیچ کس را گوش نکنید! شما شگفت انگیزید زیرا از بقیه متفاوت هستید. اگر همه اطرافیان شما یک چیز می گویند شما باید به چیز دیگری فکر کنید. آیا استیو جابز به حرف اکثریت گوش داد؟

8. کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید.

اگر کاری که انجام می دهید را دوست نداشته باشید در آن موفق نخواهید شد. دوست داشتن کار باعث می شود که صبح زود از خواب بیدار شوید و در تک تک لحظات بازدهی داشته باشید.

7. از موفقیت دیگران تقلید نکنید.

استیو بالمر از کمپانی مایکروسافت گفته بود: «آیفون صفحه کلید ندارد و ما سالی میلیون ها تلفن همراه می فروشیم. اپل سالی یک تلفن هم نمی فروشد.» الان وقتش است که از او بپرشیم Zune چقدر فروش می رود؟ این داستان برای مک دونالد و برگر کینگ هم پیش آمد. برگر کینگ از موفقیت مک دونالد کپی کرد. در حالیکه مک دونالد 27 میلیارد دلار در سال 2011 درآمد داشت، برگر کینگ فقط 3 میلیارد درآمد داشت. پس هرگز از موفقیت دیگران کپی نکنید و کار خودتان را انجام دهید. اگر قرار است شربت آبلیمو بفروشید از همسایه خود تقلید نکنید، راهی برای بهتر کردن آن بیابید تا مشتریان به سمت شما جذب شوند.

6. شکست بخورید.

ترس از شکست احتمالاً اولین چیزی است که شما را از موفقیت بازمی دارد. اگر فکر کنید که قرار است شکست بخورید اصلاً نمی توانید شروع بکنید.

5. روی فالوئرها تمرکز کنید.

اینترنت امروز تبدیل به دنیای لایک و دیسلایک شده است. همیشه روی فالوئرها تمرکز کنید و میزان محبوبیت خود را بالا ببرید. سعی نکنید که بازاری کار کنید. اگر این کار را بکنید بزرگترین دارایی خود یعنی طرفداران و فالوئرهای خود را از دست می دهید.

4. کوچک باشید.

همه ما گرایش به بزرگ فکر کردن داریم. ولی این گرایش نمی گذارد که موفق شویم. اگر می خواهید کتابی بنویسید یا محصولی تولید کنید، اول روی جذب کردن مخاطبین کوچک و طرفداران وفادار تمرکز کنید. اگر روی این تعداد کم کار کنید، توجه و علاقه دیگران نیز جذب می شود. بهتر است 1000 طرفدار واقعی و وفادار داشته باشید تا اینکه 100 هزار مشتری گهگاه داشته باشید. کمپانی تیفانی، یک جواهرفروشی معروف و کوچک بود. برای آنکه این کمپانی گسترش یابد، شروع به فروش جواهراتی با قیمت های متوسط نمود، ولی نتیجه اش چیزی نزدیک به ورشکستگی بود تا آنکه تصمیم گرفت دوباره به حالت قبل برگردد. حالا دوباره این جواهرفروشی به حالت اختصاصی و اولیه خود برگشته است.

3. اولین باشید.

این کار جزو سخت ترین کارها است. اگر در هر چیزی اولین باشید بدانید که تا نیمه راه موفقیت را رفته اید.

2. استثنائی باشید.

در هر جنبه ای از زندگی استثنائی باشید. کسی باشید که دیگران همه نگاه ها را به سوی خود برمی گرداند. برای هر کاری بیشتر از آنچه لازم است مایه بگذارید. این کار شاید در ابتدا سخت کوشی به نظر برسد، ولی در نهایت دیگران شما را به خاطر این کارها به یاد خواهند داشت.

1. همین حالا شروع کنید.

همین حالا می توانید همه این ایده ها را عملی کنید. شما هیچ بهانه ای برای صبر کردن ندارید. تنها چیزی که لازم دارید کمی تغییر و داشتن رویکرد و دیدگاهی جدید است تا زندگی تان را زیر و رو کنید.

منبع : سایت برترین ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha