سلامت نیوز : رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به مذاکره اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با رئیس دستگاه قضا، گفت: تا اتمام فرآیند تحقیق و تفحص از تأمین اجتماعی از دستگاه قضایی به منظور جلوگیری از اقدامات برخی متهمان این پرونده درخواست اقدامات پیشگیرانه کرده‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانه ملت ؛ علیرضا محجوب توضیح داد: آقای قاضی‌پور به عنوان نماینده هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با رئیس دستگاه قضایی کشور دیدار داشته و بعد از ارائه برخی مدارک خواهان اقدامات پیشگیرانه این دستگاه نسبت به متهمان احتمالی این پرونده شده است.

وی تصریح کرد: به هر حال امکان دارد قبل از اتمام گزارشات و ارائه آن به دستگاه قضا برخی متهمان احتمالی تدابیری بیاندیشند که باید جلوی هرگونه اقدام نا به جای آنها گرفته شود.

محجوب افزود: کلیات گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی آماده شده که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح می‌شود و بعد از کامل شدن و بررسی‌های لازم، به صورت علنی در صحن قرائت شده و مصاحبه‌های لازم در این رابطه صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با روند بررسی‌ها توضیح داد: مدارک و موارد مختلف روز به روز اضافه شده و تمام مدارک مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از این پیغام خود را به صورت عمومی به سمع و بصر کسانی که وجهی به ناحق از سازمان تأمین اجتماعی خارج کرده‌اند رسانده‌ایم که هر چه زودتر مبالغ را بازگردانند، قبل از اینکه موضوع وارد محکمه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha