سلامت نیوز : عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از بررسی آلودگی هوای تهران در جلسه امروز این فراکسیون با رئیس سازمان محیط زیست خبر داد.

کمال الدین پیرموذن در گفت و گو با پانا، با اشاره به اینکه قرار بود طی دو هفته گذشته جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه پیش از این قرار بود که جلسه تعامل با سازمان محیط زیست زودتر از این برگزار شود که به دلایلی این کار به تعویق افتاد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون با معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و معاونان این دستگاه امروز عصر به منظور رسیدگی به مسایل زیست محیطی به ویژه آلودگی هوا برگزار خواهد شد.
وی درخصوص موضوع آلودگی هوا و طرح جامع کاهش آلودگی هوا نیز گفت: درخواست ما از مسئولان سازمان محیط زیست پیگیری و اجرای طرح جامع کاهش آلودگی هوا است، از طرفی با توجه به اینکه وارد نیمه دوم سال شدیم و آلودگی هوا چند برابر می شود و هوای تهران نیز که اصلی ترین کلانشهر کشور است به مشکل برخورده است به تعامل برسیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهکارهای مقطعی جوابگوی موضوع آلودگی هوا نیست، تصریح کرد: در این راستا می بایست مسئولان از سیاست هایی استفاده کنند که جوابگوی این موضوع باشد چون نمی توان سلامت شهروندان را بیش از این به خطر انداخت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، آخرین وضعیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha