سلامت نیوز : دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: ارتقای سطح علمی رشته پروتز دندان از کاردانی به کارشناسی از دستاوردهای سالهای اخیر است و امیدواریم بتوانیم سطح این رشته را از کارشناسی به کارشناسی ارشد ارتقا دهیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ اکبر فاضل، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی تخصصی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین کنگره علمی سالانه پروتز دندان اظهار داشت: ما معتقدیم که جامعه دندانسازی خوب و قوی است و اگر تکنسین‌ها نیز قوی باشند کار دندانپزشکان خوب جلوه خواهد کرد ولی اگر تکنسین ضعیف باشد و کار دندانپزشک قوی باز هم رضایت بیمار جلب نخواهد شد.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی گفت: تکنسین‌های دندان باید با شوق و اشتیاق کار را دنبال کنند و شرح وظایف خود را بدانند و درست انجام دهند و با مسئولیت این راه را ادامه دهند.

فاضل به انگیزه افراد که ترقی و پیشرفت است اشاره داشت و افزود: در کنار تمام وظایف و مهارت‌هایی که لازمه کار است اگر فرد به آن چیزی که در شأنش است امید داشته باشد به مدارج بالاتر ارتقا پیدا می‌کند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی به فعالیت‌های جامعه دندانسازان و پیشکسوتان این رشته در این چند سال اخیر اشاره داشت و افزود: با تلاش جامعه دندانسازان توانستیم رشته دندانسازی را از کاردانی به کارشناسی پیوسته ارتقا دهیم و امیدواریم بتوانیم کارشناسی ارشد را در این رشته به تصویب و اجرا برسانیم.

فاضل ادامه داد: ما برای ارتقای این رشته تلاش می‌کنیم اما باید مهمترین شرط آن را که همدلی، همفکری، مسئولیت‌پذیری و مسئولیت‌شناسی است همه در کار خود لحاظ کنیم.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی ادامه داد: تکنسین‌ها باید شرح وظایف خود را بدانند و برای کار بهتر تشویق شوند تا با ایجاد انگیزه در جهت ارتقا قدم بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha