سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 8750

گروه تحلیل- حسین متقی فر: 27آذر ماه سال هزار سیصد و هشتاد و شش اولین سالگرد شروع فعالیت های خبری سامانه سلامت نیوز است. این روز در حالی فرا می رسد که سلامت نیوز با پوشش صد درصدی اخبار حوزه ی سلامت و بهداشت مخاطبین گسترده و ثابتی را برای خود تعریف کرده است.

یک سال از همراهی شما با سلامت نیوز گذشت

از آنجا که مسیر حرکت سلامت نیوز بر محور رسانه ی  مخاطب محور است ، به مناسبت این روز طی بررسی  درخواست های سلامت اندیشان که همواره نظرات آنان راهگشای برنامه های سامانه است تغیرات گسترده ای در دستور کار قرار گرفته است.
 تغییر در فرمت گرافیکی سایت، راه اندازی سرویس های جدید خبری و طراحی مجموعه ی جدید سلامت اندیشان که پاسخگوی تمامی نیازهای سلامتی و بهداشتی شما روی  وب خواهد بود از جمله ی این تغیرات خواهد بود.
سلامت نیوز به مناسبت سالگردش هفته ای را برای خود تعریف کرده است تا به بهانه ی نامگذاری روزهای آن تاکیدی داشته باشد بر نقش محوری سلامت در زندگی مدرن امروزی، تا شاید با نامگذاری تمام روزهای سال با محوریت سلامت و بهداشت زندگی سالمی را بر اساس آموزه های علمی رقم زده باشیم.
نامگذاری روزهای این هفته نشان از دغدغه های خبری این سامانه در سال پیش رو خواهد داشت و تعهدی است برای همکاران سلامت نیوزتا با تولید و پوشش حداکثری اخبار مرتبط با این عناوین در راستای نیل به اهداف سلامتی گام های اساسی تری برداشته باشیم.
روزهای هفته سلامت نیوز به شرح  زیر نامگذاری شده است:

چهارشنبه 28 آذر:  سلامت نیوز و اطلاع رسانی در سلامت
پنج شنبه 29 آذر:  سلامت نیوز و امید به رهایی(بیماری های خاص)
جمعه 30 آذر:  سلامت نیوز؛ رشد و تکامل همه جانبه ی کودکان
شنبه  1 دی:  سلامت نیوز و ایمن سازی(حوادث و سوانح)
یکشنبه 2 دی:  سلامت نیوز و عدالت در سلامت
دوشنبه 3 دی:  سلامت نیوز و تحکیم خانواده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha