مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی برای اجرای طرح‌هایی که دارای توجیه اقتصادی باشد آماده سرمایه‌گذاری است.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از ایسکا نیوز، حسینعلی ضیایی در مراسم توسعه و بازسازی مهمانسرای جهانگردی نهارخوران گرگان ابراز داشت: این سازمان باتوجه به قابلیت‌های موجود در استان ها، برای سرمایه‌گذاری آمادگی دارد.
وی تصریح کرد: تامین اجتماعی آمادگی دارد تا در هر صنعت و طرحی که مدیران استان‌ها احساس می‌کنند برای سازمان سودآوری دارد سرمایه‌گذاری کند. .
ضیایی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در طرحها و مناطقی سرمایه‌گذاری می کند که هم سوددهی مستمر برای این سازمان داشته باشد و هم در توسعه و پیشرفت آن منطقه نقش داشته‌باشد.
وی افزود: تامین اجتماعی روزی می‌تواند به عنوان یک سازمان پایدار مطرح باشد که از محل درآمد و سود سرمایه‌گذاری بتواند حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خود را پرداخت کند.
به گفته وی ، تامین اجتماعی به عنوان امین بیمه‌شدگان در طرح‌هایی سرمایه گذاری می‌کند که پس از اجرای طرح‌ها بازگشت سرمایه زود فراهم شود.
ضیایی با اشاره به فروش هتل‌های پارس از سوی سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: فروش این هتل‌ها به این معنی نیست که سازمان تامین اجتماعی کار هتلداری و ساخت هتل را رها می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha