جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
سلامت نیوز:  سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات شاهدان در محل، گفت: ظاهرا این فرد روزها چندین ساعت را مسافرکشی می‌کرده و گاهی شب‌ها نیز در خودروی سواری‌اش می‌خوابیده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ خاموش مردی در خودروی شخصی‌اش خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه مشکوک در یک خودروی سواری به سامانه 125، ستاد فرماندهی در ساعت 16:57 روز چهارشنبه، ‌آتش‌نشانان را به محل اعلام شده واقع در سه‌راه تهرانپارس اعزام کردند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، شاهدان اعلام کردند که راننده یک دستگاه پژو سواری 405 از صبح در خودرویش بدون حرکت خوابیده است.

ملکی با اشاره به باز کردن در خودرو و خارج کردن این فرد، اظهار کرد: پس از تحویل این فرد به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی، تکنیسین‌های اورژانس مرگ وی را به دلیل گازگرفتگی اعلام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اظهارات شاهدان در محل، گفت: ظاهرا این فرد روزها چندین ساعت را مسافرکشی می‌کرده و گاهی شب‌ها نیز در خودروی سواری‌اش می‌خوابیده است.

وی علت وقوع این حادثه را قرار داشتن گاز پیک‌نیک روشن در کابین سواری پژو و بسته بودن منافذ ورود و خروج هوا اعلام کرد و گفت: از چنین وسایلی به هیچ عنوان نباید برای گرمایش در محیط استفاده کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران،‌ آتش‌نشانان در ساعت 17:30 به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha