سلامت نیوز : متخصصان آلرژی در آمریکا اظهار داشتند: نوعی داروی جدید که به شکل قرص‌ زیرزبانی استفاده می‌شود، امیدی تازه برای درمان علائم تب یونجه است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ پزشکان «آکادمی آلرژی، آسم و ایمنی‌شناسی» در آمریکا معتقدند: استفاده از قرص‌های زیرزبانی روشی موثر از تکنیک «ایمنی‌درمانی آلرژی» است که حساسیت به مواد آلرژی‌زا را در مبتلایان به آبریزش بینی ناشی از حساسیت، تب یونجه، آسم آلرژیک، ورم ملتحمه چشم یا آلرژی به نیش حشرات کاهش می‌دهد.

به گفته پزشکان در صورت تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، مبتلایان به این بیماری می‌توانند از این پس به جای تزریق آمپول از قرص‌های زیرزبانی استفاده کنند.

دکتر «توماس بی‌کاسال» از آکادمی آلرژی، آسم و ایمنی‌شناسی آمریکا گفت: تکنیک «ایمنی‌درمانی آلرژی» موثرترین شیوه برای درمان حساسیت و آلرژی است. استفاده مناسب از این روش در صورتی که تحت نظر پزشک باشد می‌تواند گزینه‌ای ایمن و البته کارآمدتر برای بهبود علائم حساسیت باشد.

به گفته پزشکان در این مطالعه، ایمنی‌درمانی آلرژی تنها شیوه درمانی در دسترس برای آبریزش بینی ناشی از حساسیت یا تب یونجه است که می‌تواند از تبدیل شدن آن به آسم جلوگیری کند. همچنین تایید این نوع دارو از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا گزینه درمانی مناسبی را پیش روی مبتلایان خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha