دکتررضایی، مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت از عملی نشدن وعده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحت پوشش در آمدن ۲۰۲ قلم داروی درمان سرطان و بیماری های صعب العلاج از اوایل شه ریور خبر داد.

سلامت نیوز: با وجود گذشت ۵ماه از دستور رئیس جمهور برای پوشش بیمه ای ۲۰۲ قلم داروی سرطانی و بیماران صعب العلاج و اعلام خبر تحقق این دستور در ماه گذشته توسط معاونت رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه ها همچنان از پرداخت هزینه های سرسام آور ۲۰۲ داروی وعده داده شده خودداری می کنند.

دکتررضایی، مدیر بودجه و اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت از عملی نشدن وعده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحت پوشش در آمدن ۲۰۲ قلم داروی درمان سرطان و بیماری های صعب العلاج از اوایل شه ریور خبر داد و به خراسان گفت: متاسفانه با وجود دستور رئیس جمهور برای پوشش بیمه ای این تعداد دارو و موافقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیمه ها از پوشش بیمه ای این تعداد دارو سر باز می زنند. وی تصریح کرد: نبود حمایت های بیمه ای از داروهای گرانقیمت سرطانی و بیماران صعب العلاج هزینه های سنگینی را به بیماران تحمیل می کند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha