رئیس اورژانس استان تهران، از پیشنهاد افزایش 25 درصدی بودجه اورژانس استان تهران در سال آینده خبر داد.

دکتر رضا دهقانپور در گفتگو با مهر اظهار داشت: آنچه ما پیشنهاد داده ایم حداقل افزایشی است که می بایست برای توسعه اورژانس در استان تهران، مدنظر قرار بگیرد.

وی با عنوان این مطلب که این افزایش در لایحه بودجه کل کشور گنجانده شده است، تصریح کرد: افزایش 25 درصدی بودجه اورژانس استان تهران برای سال 87، با توجه به اهداف برنامه چهارم توسعه و تکالیفی است که برای ارتقاء کمی و کیفی اورژانس پیش بینی شده است.

رئیس اورژانس استان تهران از توسعه پایگاههای اورژانس، تزریق آمبولانس های جدید و پرداخت حقوق نیروی انسانی شاغل در این بخش، به عنوان اولویت های اصلی در افزایش بودجه نام برد و گفت: درخواست ما برای سال آینده 17 میلیارد تومان اعتبار است تا بتوانیم در این راستا گام برداریم.

دهقانپور با اشاره به اینکه این افزایش بودجه قطعی نیست، افزود: پس از اینکه لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی و مورد موافقت قرار گرفت، می توان نسبت به افزایش بودجه اورژانس استان تهران برای سال آینده امیدوار بود.

وی در عین حال اظهار امیدوار نمود با توجه به نیاز استان تهران به توسعه اورژانس، پیشنهاد افزایش 25 درصدی بودجه مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha