اینفوگرافیک

  • اینفوگرافیک/مصرف همزمان این خوراکی با خیار ممنوع

    هرگز نباید خیار را با بادام زمینی ترکیب کرد.

  • اینفوگرافیک/عوارض زیاده روی در مصرف انجیر

    انجیر دارای ماده ای به نام اوکسالیت است که اختلال در جذب کلسیم ایجاد می کند.

  • اینفوگرافیک | عوارض خطرناک چاقی

    هرچه وزن شما بیشتر شود، بافت چربی شما نیز بیشتر می‌شود؛ این بافت برای زنده ماندن نیاز به اکسیژن و سایر مواد غذایی دارد که باید جریان خون آن را تأمین کند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۳۱ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۳۱ خرداد) به بیش از ۱۷۹ میلیون و ۲۵۵ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۸۸۲ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۴۰۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / راه‌هایی برای پیشگیری از عوارض فشار خون

    فشار خون یکی از بیماری‌هایی است که می‌تواند کشنده باشد و سالانه افراد زیادی بر اثر این بیماری فوت می‌کنند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۵ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۲۵ خرداد) به بیش از ۱۷۷ میلیون و ۳۳ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۸۲۷ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۳۳۵ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • کدام کشورها در صدر واکسیناسیون کرونا قرار دارند؟

    آمار مجموع تزریق واکسن کرونا در هر کشور و درصدهای مربوط به هرکدام را با توجه به جمعیت هر کشور در اینفوگرافیک مشاهده کنید.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۲ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۲۲ خرداد) به بیش از ۱۷۶ میلیون و ۴۸ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۸۰۰ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۳۰۶ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۹خرداد

    :تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۱۹ خرداد) به بیش از ۱۷۴ میلیون و ۷۴۹ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۷۶۲ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۲۴۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / کشورهایی با بیشترین سرمایه‌گذاری برای واکسن کرونا

    تا فرا رسیدن ماه مارس سال جاری میلادی،‌ حدود شش میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه واکسن‌های کرونا سرمایه‌گذاری شده است. آمریکا با صرف بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار، در صدر فهرست بزرگترین پوشش‌دهندگان منابع مالی مربوط به تحقیق و توسعه واکسن‌های کرونا در جهان شناخته می‌شود. به گزارش سلامت

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۳ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۱۳ خرداد) به بیش از ۱۷۲ میلیون و ۴۲۶ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۱۵۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک/ می خواهید شادتر باشید؟

    برای احساس شادی یوگا تمرین کنید. یوگا باعث افزایش میزان استروژن، کاهش استرس و اضطراب و کاهش خطر بیماری قلبی می شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱۰ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۱۰ خرداد) به بیش از ۱۷۱ میلیون و ۳۳ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۵۵۶ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۴ میلیون و ۴۳ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده سیزدهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / ٨ نکته کلید برای مدیریت فشار خون بالا

    با مراجعه به اینفوگرافیک زیر ٨ نکته برای مدیریت فشار خون بالا را ببینید.

  • اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۹ خرداد

    با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • اینفوگرافیک / شش فایده آب برای سلامتی

    نوشیدن آب به مقدار مناسب فواید زیادی برای سلامتی دارد. آب تقریبا ۷۰ درصد از بدن انسان را تشکیل می‌دهد و روی تک‌تک سلول‌ها تاثیر می‌گذارد و باعث سم‌زدایی و حفظ دمای بدن می‌شود.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۴ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح سه‌شنبه (۴ خرداد) به بیش از ۱۶۷ میلیون و ۹۸۶ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۴۸۷ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۹۲۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک/ راه های ساده برای افزایش سطح انرژی

    هر یک بار خنده واقعی یا یک تمرین ورزشی خفیف که می تواند انقباض عضلات شکم، افزایش جریان خون و کاهش هورمون های استرس را به همراه داشته باشد قابل مقایسه است.

  • اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۳ خرداد

    با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۱ خرداد

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح شنبه (۱ خرداد) به بیش از ۱۶۶ میلیون و ۴۸۶ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۴۵۷ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۸۶۲ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۹ اردیبهشت

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت) به بیش از ۱۶۴ میلیون و ۸۹۷ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۴۱۸ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۷۷۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۲۸ اردیبهشت

    با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • اینفوگرافیک / آمار کرونا در جهان تا ۲۶ اردیبهشت

    تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (۲۶ اردیبهشت) به بیش از ۱۶۳ میلیون و ۱۸۴ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از سه میلیون و ۳۸۳ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۳۳ میلیون و ۶۹۵ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و فرانسه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده چهاردهم قرار دارد.

  • اینفوگرافیک / عوارض نشستن طولانی‌مدت برای سلامتی

    شت‌میزنشینی طولانی‌مدت عوارض زیادی دارد که کاهش متابولیسم بدن و اضافه‌وزن و چاقی، تنها بخشی از آن است. با توجه به اینکه بسیاری از افراد، در کارهای اداری و اصطلاحاً پشت‌میزنشینی شاغل هستند، دانستن عوارض این نوع کار برای جلوگیری از بروز یا تشدید این عوارض، ضروری است.

  • اینفوگرافیک /واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۲۲ اردیبهشت

    با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و آمریکا و هند در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • آیا پس از تزریق واکسن هم باید ماسک بزنیم؟

    کارشناسان بهداشت عمومی توصیه می‌کنند افراد پس از دریافت واکسن کرونا همچنان ماسک بزنند و فاصله خود را با دیگران حفظ کنند. چون پس از واکسیناسیون ممکن است چند هفته طول بکشد تا بدن ایمنی لازم را ایجاد کند. بنابراین احتمال دارد افراد دقیقا قبل یا بعد از تزریق به ویروس کرونا آلوده شوند.

  • اینفوگرافیک / محافظت از مفاصل در برابر درد روماتیسم مفصلی

    مفاصلی که دچار بیماری آرتروز شده‌اند به اندازه مفاصل سالم نمی‌توانند استرس و فشار را تحمل کنند و انجام حرکت‌هایی همچون هُل دادن، کشیدن یا چرخاندن، می‌تواند با درد همراه باشد. با چند روش ساده می‌توان از درد مفاصل یا دست‌کم تشدید این درد جلوگیری کرد.

  • اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در جهان تا ۱۶ اردیبهشت

    با ادامه توزیع واکسن‌های مختلف علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان با سرعت بالاتر، میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان خود توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند. از نظر تعداد واکسن‌های تزریق‌شده، آمریکا با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و هند و انگلیس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

  • اینفوگرافیک / چند راه ساده برای مراقبت از شنوایی

    اینفوگرافیک / چند راه ساده برای مراقبت از شنوایی

    پیشگیری و مراقبت از گوش‌ها برای جلوگیری از کم شنوایی، یکی از کارهای بسیار مهم به شمار می‌رود.