ظاهرا قرار نیست ضرب و شتم، دستفروشان آن هم در شرایطی که بحران اقتصادی شیوع بیماری کرونا و عدم حمایت دولت از اقشار آسیبپذیر جامعه، زندگی را برای میلیونها نفر سخت کرده، به پایان برسد و هر هفته تعدادی از دستفروشان در شهرهای مختلف، که تنها راه سیر کردن شکم زن و بچهشان دستفروشی در کنار خیابان است، توسط ماموران سد معبر شهرداری مورد ضرب و شتم قرار میگیرند و دارو ندارشان نابود میشود.
اکنون چند روزی است که کادر های درمانی بویژه در سطح پزشکان عمومی در بخش های دولتی و غیر دولتی "کمپینی" برای دادخواهی تشکیل داده، نسبت به فراگیر شدن "ناامیدی" و بی انگیزگی در میان پزشکان هشدار داده، و درخواست رسیدگی به "حقوق ضایع شده" خود را در شبکه های اجتماعی فضای مجازی انتشار داده اند.