• استفاده زیاد از نی باعث چروک شدن دور لب می‌شود؟

    استفاده زیاد از نی باعث چروک شدن دور لب می‌شود؟

    لارا ال. دوگان، جراح عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) می‌گوید: «فشار دادن مکرر لب‌ها و نوشیدن از طریق نی یا سایر حرکاتی که باعث به هم خوردن شکل عادی لب‌ها می شود، می‌تواند به ایجاد خطوط ظریف در آن ناحیه منجر شود»

  • قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید + ۵ درصد تخفیف

    قیمت ایمپلنت دندان در سال جدید + ۵ درصد تخفیف

    استفاده از ایمپلنت دندان به عنوان یکی از راهکارهای پیشرفته در بازسازی دندان‌های از دست رفته یا آسیب‌دیده، به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، جایگاه ویژه‌ای در زمینه‌ی زیبایی دندان پیدا کرده است. در این متن، به معرفی ایمپلنت دندان، عوامل تعیین‌کننده قیمت آن و مزایای این روش پرداخته خواهد شد.حتما از سایت دکتر ابوالحسنی دیدن فرمایید و از تمام مراحل ایمپلنت دندان و شرایط آن مطلع شوید و از تخفیف سال جدید نیز استفاده کنید.

  • چگونه از پیری پوست اطراف چشم پیشگیری کنیم؟

    چگونه از پیری پوست اطراف چشم پیشگیری کنیم؟

     شادابی پوست صورت از جمله پوست اطراف چشم تاثیر به سزایی در ایجاد چهره ای شاداب و جذاب دارد. پوست ناحیه اطراف چشم بعنوان نازک ترین و ظریف ترین بخش پوست کل بدن شناخته میشود. همین مسئله منجر میشود تا پوست اطراف چشم بیشترین آسیب محیطی را متحمل شود و سریعترین نشانه های آسیب پوست و پیری در پوست اطراف چشم ظاهر شوند.

  • بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بلفاروپلاستی ، لیفت شقیقه و مزوژل صورت

     این مقاله و متن درباره بهترین روش های انجام عمل های زیبایی از جمله بلفاروپلاستی ، تزریق مزوژل به صورت و لیفت شقیقه و ابرو که معمولا بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه با جراحی انجام میشود.

  • همه چیز در مورد لمینت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    همه چیز در مورد لمینت دندان

    امروزه لمینت دندان (Dental laminates) به یکی از پرتقاضاترین درمان‌ها در حوزه دندانپزشکی تبدیل شده است و اکثر افرادی که به دنبال اصلاح لبخند خود هستند و می‌خواهند با دندان‌هایی زیبا چهره‌ای جذاب‌تر داشته باشند، به سراغ این روش می‌روند. اما آیا در جریان صفر تا صد لمینت دندان هستید؟ در ادامه همراه ما باشید تا با هرآنچه باید بدانید آشنا شوید.

  • چگونه در فصل زمستان از موها مراقبت کنیم؟

    چگونه در فصل زمستان از موها مراقبت کنیم؟

    نکته مهم برای مراقبت از مو در زمستان توجه به آب‌رسانی است، زیرا هوا سردتر است و پوست سر خشک می‌شود.

  • لیزر فوتونا چیست؟ بررسی عوارض و کاربردهای آن

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    لیزر فوتونا چیست؟ بررسی عوارض و کاربردهای آن

    از زمان‌ها قدیم تا امروز زیبا بودن آرزوی قلبی همه افراد است؛ به طوری که برای دستیابی به زیبایی از روش‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. پوست بزرگ‌ترین اندام بیرونی بدن ما است به همین دلیل در طول زندگی در معرض آسیب‌های گوناگونی قرار می‌گیرد؛ از مشکلات معمولی مثل آکنه، جوش، چین و چروک و کک و مک و ... تا آسیب‌هایی غیر طبیعی مثل جای زخم، رد بخیه، جای سوختگی و ... که همه این موارد در تضاد با زیبایی است در ادامه قصد معرفی لیزر فوتونا را داریم. این لیزر با گستره درمانی خود دارای کاربردهای گسترده‌ای در حوزه زیبایی، جوان‌سازی، لاغری و درمانی است که در ادامه مفصل بررسی خواهیم کرد.

  • ترفند معجزه آسا برای رفع افتادگی شکم بعد از زایمان【سال1402】

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ترفند معجزه آسا برای رفع افتادگی شکم بعد از زایمان【سال1402】

    در این مقاله قصد داریم ترفند معجزه آسا برای رفع افتادگی شکم بعد از زایمان را بیان کنیم و توضیحاتی در این زمینه برای شما ارائه دهیم. پیکرتراشی یا لیپوماتیک پس از زایمان یک راه موثر برای کاهش چربی‌های اضافی و بازگشت به اندازه و شکل اصلی بدن پس از بارداری است.

  • آیا مصرف پروتئین ریزش مو را کاهش می دهد؟

    آیا مصرف پروتئین ریزش مو را کاهش می دهد؟

    ریزش مو یک نگرانی رایج است که افراد را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد و عوامل مختلفی در بروز آن نقش دارند.

  • چگونه از آسیب‌دیدگی موها پیشگیری کنیم؟

    چگونه از آسیب‌دیدگی موها پیشگیری کنیم؟

    اینکه چه چیزی باعث آسیب دیدن مو می‌شود دقیقا مشخص نیست، مخصوصا وقتی برخی عادت‌های ساده روزانه ممکن است علت آسیب باشد.

  • با راه‌های سریع و در دسترس از بین بردن موخوره آشنا شوید

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    با راه‌های سریع و در دسترس از بین بردن موخوره آشنا شوید

    بهترین راه های درمان موخوره را می‌دانید؟ حتماً شما هم با شکافته‌شدن انتهای تارهای مو مواجه شده‌اید! به‌خصوص وقتی موهایی خشک دارید یا رنگ و دکلره کرده‌اید، احتمال ایجاد موخوره بیشتر می‌شود. در این شرایط، اگر موخوره را درمان نکنیم، موهای بیشتری موخوره می‌گیرند! نگران نباشید! در این مطلب، بهترین راه های درمان موخوره را دراختیارتان قرار می‌دهیم.

  • چرا نیاز است در روتین مراقبت از انواع پوست از تونر هم استفاده کنیم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چرا نیاز است در روتین مراقبت از انواع پوست از تونر هم استفاده کنیم؟

    مراقبت از پوست اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که پوست، یکی از اعضای حیاتی بدن بوده و نقش مهمی در مراقبت از بدن و زیبایی ظاهری دارد. در دنیای امروز راهکارهای بسیار زیادی با هزینه‌های کم و زیاد وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از پوست خود مراقبت کنید.

  • پیری در این ۷ نقطه بدن زودتر خودش را نشان می دهد

    پیری در این ۷ نقطه بدن زودتر خودش را نشان می دهد

    پیر شدن پوست امری طبیعی است ولی با شناخت اولین علائم پیری می‌توان از پیری زودرس جلوگیری کرد و مدت بیشتری جوان به نظر رسید.

  • لیست قیمت لوازم پاک کننده صورت در سایت ایمالز

    لیست قیمت لوازم پاک کننده صورت در سایت ایمالز

    رسیدگی به پوست صورت و استفاده از محصولات مراقبتی نقش بسیار مهمی در تأمین فاکتورهای زیبایی و شادابی و طراوت پوست دارد. حتی اگر از باکیفیت‌ترین لوازم آرایشی هم استفاده کنید، ماندگاری آن روی صورت می‌تواند سلامت پوست را به خطر بیندازد. دراین‌بین استفاده از پاک‌کننده‌های صورت که به‌منظور پاک کردن لوازم آرایشی و همچنین پاک‌سازی آلودگی‌های صورت بهینه‌سازی شده‌اند، می‌تواند شما را از دغدغه داشتن پوست چرب، آلوده و کدر دور کند. آنچه در خرید این محصولات موردتوجه قرار می‌گیرد، قیمت پاک‌ کننده صورت است. شما می‌توانید انواع پاک‌کننده صورت را با بهترین قیمت رقابتی در سایت ایمالز خرید کنید. لیست قیمت پاک‌ کننده صورت در این سایت به شما امکان می‌دهد که براساس بودجه خود خرید ایده‌آلی را انجام دهید.

  • هشت راهکار ساده برای پیشگیری از آسیب مو

    هشت راهکار ساده برای پیشگیری از آسیب مو

    اگرچه اغلب مردم از ضرر گرمای بیش از حد برای مو آگاهند، اما برخی عادت‌های ساده روزمره می‌توانند باعث آسیب به مو شوند.

  • زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

    زیبایی‌های غیرمتعارف؛ از «نصف کردن زبان» تا «گوش الاغی»

    این روزها ظاهرا دیگر برای زیباتر جلوه شدن، کار از جراحی بینی و گونه و ... گذشته و متاسفانه انجام اعمالی شنیده و دیده می‌شود که بیشتر به شوخی می‌ماند و حتی مشاهده عکس‌هایش هم ناخوشایند است؛ به طوری که برخی متخصصان معتقدند بسیاری از این جراحی‌های اعتیاد گونه و غیر ضروری، به اختلالات روان مربوط بوده و لازم است پزشکان با مراجعه‌کنندگان صحبت و آن‌ها را متقاعد کنند که چنین آسیبی به خود وارد نکنند...

  • هزینه ارتودنسی سال 1403 در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    هزینه ارتودنسی سال 1403 در تهران

    همانطور که می دانید هر سالی که می گذرد قیمت ها افزایش می یابد. خدمات و درمان های دندانپزشکی نیز از این موضوع مستثنا نیستند. ارتودنسی نیز به عنوان یکی از حوزه ‌های پزشکی با اهمیت که اثرات مثبت بسیاری بر روی عملکرد دهان و چهره فرد دارد و نه تنها به جلوگیری از مشکلات جسمی، بلکه به تقویت اعتماد به نفس و بهبود روابط اجتماعی نیز کمک می‌ کند شامل این خدمات می شود.

  • انواع تزریق فیلر به صورت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    انواع تزریق فیلر به صورت

    همانطور که میدانید، بسیاری از علائم قابل مشاهده پیری ناشی از کاهش حجم صورت هستند. با نازک شدن بافت های صورت، خطوط اطراف بینی و دهان عمیق تر می شوند و گونه ها کمی توخالی به نظر می رسند. تزریق فیلر به صورت می تواند جایگزین حجم از دست رفته شده و به صاف شدن چین و چروک ها، حجم دادن به لب ها و بازگرداندن ظاهری جوان تر کمک کند. ما در این مطلب به انواع تزریق فیلر به صورت می پردازیم و به سوالات و ابهامات شما در این زمینه پاسخ می دهیم. 

  • انتخاب روغن مناسب برای موهای خشک

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    انتخاب روغن مناسب برای موهای خشک

     استفاده از انواع روغن‌ گیاهی برای موهای خشک یک روش موثر برای بهبود وضعیت و زیبایی موها است. روغن‌ها حاوی ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین E و اسیدهای چرب اساسی هستند که به نرمی و لطافت موها کمک می‌کنند.

  • عوارض خطرناک تتو که خیلی‌ها نمی‌دانند

    عوارض خطرناک تتو که خیلی‌ها نمی‌دانند

    خالکوبی و تاتو به دلیل وجود رنگ‌های شیمیایی و فلزات مختلف در مواد تتو، می‌تواند منجر به بروز عوارض خطرناکی شود.

  • واقعاً مزوتراپی مو از ریزش مو جلوگیری میکند؟

    واقعاً مزوتراپی مو از ریزش مو جلوگیری میکند؟

    مزوتراپی مو یک روش درمانی غیر تهاجمی برای تقویت و رشد مو است. در این روش، ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به پوست سر تزریق می‌شود تا رشد و ضخامت موها بیشتر شود. این روش به طور گسترده‌ای برای درمان ریزش مو و تقویت موهای نازک استفاده می‌شود و می‌تواند بهبودی قابل توجهی در زیبایی و جذابیت ظاهری افراد داشته باشد.

  • سونامی جراحی زیبایی تا کجا ادامه دارد؟

    سونامی جراحی زیبایی تا کجا ادامه دارد؟

    آمارهای قابل اتکا و رسمی از تعداد اعمال جراحی زیبایی در ایران وجود ندارد و بسیاری از آمارهای ارائه شده گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای هستند، اما رشد این نوع از اعمال جراحی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و باید دید که چرا ایرانیان تا این حد به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و اصولا دلیل این رویکرد پرشتاب در دهه اخیر چیست.

  • چه سنی برای لیفت صورت مناسب است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه سنی برای لیفت صورت مناسب است؟

    چه سنی برای لیفت صورت مناسب است؟ این سوالی است که افراد بسیاری به دنبال یافتن پاسخی مطمئن و مورد اعتماد برای آن هستند. معمولا افرادی که به مرور زمان صورت و چهره آنها دچار چروک و افتادگی می شود، درباره لیفت صورت تحقیق می کنند و پس از اینکه درباره انجام آن مطمئن شدند این سوال ذهن آنها را درگیر می کند که بهترین سن برای انجام چه زمانی است. در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ می دهیم.

  • بُکُش و خوشگلم کن؛ علل و آسیب‌ها

    بررسی رویکرد پرشتاب برای اعمال جراحی زیبایی؛

    بُکُش و خوشگلم کن؛ علل و آسیب‌ها

    آمارهای قابل اتکا و رسمی از تعداد اعمال جراحی زیبایی در ایران وجود ندارد و بسیاری از آمارهای ارائه شده گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای هستند، اما رشد این نوع از اعمال جراحی در جامعه به وضوح قابل مشاهده است و باید دید که چرا ایرانیان تا این حد به دنبال زیباتر دیده شدن هستند و اصولا دلیل این رویکرد پرشتاب در دهه اخیر چیست.

  • رنگ مو برای موهای فر مردانه؛ 8 رنگ جذاب برای خاص‌پسندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    رنگ مو برای موهای فر مردانه؛ 8 رنگ جذاب برای خاص‌پسندان

    ​​​​​​​برخلاف خانم ها، اکثر آقایان زمانی به رنگ کردن موهای خود فکر می کنند که متوجه شوند تعداد تار های خاکستری موهایشان از تار مو های واقعی بیشتر شده است. اما در این میان افرادی هم وجود دارند که فقط برای تغییر ظاهر خود موهایشان را رنگ می کنند. رنگ کردن مو یکی از راه های محبوب برای طراوت بخشیدن به ظاهر و تغییر استایل است.

  • جوهر خالکوبی به اندام‌های بدن صدمه می‌زند؟

    جوهر خالکوبی به اندام‌های بدن صدمه می‌زند؟

    رایج‌ترین افزودنی در جوهر خالکوبی ماده «پلی اتیلن گلیکول» است؛ ترکیبی که می‌تواند موجب نارسایی حاد کلیه شود.

  • جدید ترین روش جراحی بلفاروپلاستی در کدام کلینیک تهران انجام می شود؟

    جدید ترین روش جراحی بلفاروپلاستی در کدام کلینیک تهران انجام می شود؟

    جراحی بلفاروپلاستی یک روش جراحی زیبایی است که به منظور بهبود شکل و ظاهر پلک‌ بالا و یا پایین چشم انجام می‌شود. جراحی بلفاروپلاستی به کمک حذف بافت‌های اضافی، رفع چین و چروک‌ها، و بهبود تناسب و تنظیم پلک‌ها با چشمان، منجر به ظاهری جوان‌تر و زیباتر برای چشمان می‌شود. در این خبر از پایگاه خبری سلامت نیوز با ما همراه باشید.

  • دندانپزشکی در غرب تهران

    دندانپزشکی در غرب تهران

    انتخاب کلینیک دندانپزشکی مناسب می‌تواند به حفظ سلامت دهان و دندان‌های شما کمک کند. اگرچه احتمال دارد انتخاب کلینیکی که دوستان و آشنایان توصیه می‌کنند، جذاب به نظر برسد، اما بهتر است وقت کافی را برای یافتن یک دندانپزشک با تخصص و تجربه در غرب تهران بگذارید. دندانپزشک شما در مسیر حفظ سلامت دهان و دندان شما را همراهی می‌کند و معاینات دوره‌ای و درمان منظم می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌های دندانی منجر شود. با این تفاسیر، چگونه بهترین دندانپزشکی در غرب تهران را بیابیم؟

  • قیمت نگهدارنده های ارتودنسی + مدت زمان استفاده

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    قیمت نگهدارنده های ارتودنسی + مدت زمان استفاده

    قیمت نگه‌دارنده ارتودنسی با توجه به نوع ان (متحرک، ثابت) و کیفیت جنس ان مشخص می‌شود. قیمت دلاری ریتینرهای متحرک بین 150 تا 600 دلار است. تهیه و خرید نگه‌دارنده دندان بعد از ارتودنسی مهم‌ترین اقدام برای تثبیت نتایج ارتودنسی است. ریتینرهای متحرک برای هر مراجعه‌کننده به صورت شخصی ساخته می‌شود که هزینه ساخت آن در لابراتوار، یکی از علل بالا بودن قیمت آن می‌باشد. کلینیک‌های دندانپزشکی که خود به لابراتوار مجهز هستند نسبت به مرکز ارتودنسی که ساخت ریتینر را برون سپاری می‌کنند، قیمت نگه‌دارنده ارتودنسی مناسب‌تر در می‌آید. در این مطلب به بررسی قیمت انواع نگه‌دارنده دندان بعد از ارتودنسی می‌پردازیم.

  • همه چیز درباره ایمپلنت فوری دندان

    همه چیز درباره ایمپلنت فوری دندان

    ایمپلنت فوری یکی از روش‌های جایگزینی دندان از دست رفته است. اما متاسفانه بسیاری از مجموعه ها با سوء استفاده از این اسم، متقاضیان ایمپلنت دندان راگمراه می‌کنند!