• مزایای شگفت‌انگیز هوای سرد بر زیبایی و جوانی

    از افزایش متابولیسم تا جوان‌سازی پوست

    مزایای شگفت‌انگیز هوای سرد بر زیبایی و جوانی

    تحقیقات نشان می‌دهند که سرد بودن محیط خانه شما می‌تواند مجموعه‌ای از مزایای سلامتی شگفت‌انگیز از جمله افزایش متابولیسم و تقویت خلق و خو را به دنبال داشته باشد.

  • استفاده از یخ برای صورت خوب است؟

    استفاده از یخ برای صورت خوب است؟

    ماساژ صورت با یخ یکی از روش‌های مراقبت از پوست است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برخی می‌گویند که این کار به رفع شرایطی مانند پف زیر چشم و آکنه کمک می‌کند، هرچند هیچ مدرک علمی برای این ادعا وجود ندارد. ایده اصلی گذاشتن یخ روی صورت از اینجا می‌آید که سرما التهاب و تورم را کاهش می‌دهد.

  • آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟

    آیا موهای سفید شده را می توان مجدد سیاه کرد؟

    امکان سیاه شدن موهایی که در اثر افزایش سن سفید شده اند وجود ندارد مگر اینکه علت سفیدی مو کمبود موادی در بدن باشد. شواهد نشان می دهد با جبران کمبود ویتامین، رنگ و طراوت به موهای شما باز می گردد.

  • نحوه استفاده از چربی خود در جراحی تزریق چربی: راهکارها و نکات

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    نحوه استفاده از چربی خود در جراحی تزریق چربی: راهکارها و نکات

    استفاده از چربی خود یا همان تزریق چربی، به عنوان یکی از روش‌های مورد استفاده در جراحی زیبایی، به‌طور گسترده‌ای برای افزایش حجم، تغییر شکل و اصلاح نقاط مختلف بدن استفاده می‌شود. این فرآیند، که به عنوان جراحی تزریق چربی یا همان Lipofilling نیز شناخته می‌شود، امکان انتقال چربی از بخش‌هایی از بدن به بخش‌های دیگر را فراهم می‌کند.

  • جراحی انحراف بینی بدون عمل زیبایی

    جراحی انحراف بینی بدون عمل زیبایی

    جراحی بینی همیشه به منظور زیبایی انجام نمی شود، بلکه دلایل مهم تر هم دارد و برای بهبود عملکرد بینی به کار می رود. در بعضی مواقع بیماران مشکلی با ظاهر بینی خود ندارند و خواستار عمل انحراف بینی بدون عمل زیبایی هستند. افرادی که به دلیل شکستگی، تصادف، ژنتیک و… دچار انحراف در تیغه بینی خود هستند، از مشکلات تنفسی و سینوزیت رنج می برند. بنابراین اولین اقدام آنها رفع انحراف برای تنفس بهتر است.

  • جدیدترین روش های ارتودنسی دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    جدیدترین روش های ارتودنسی دندان

    ارتودنسی دندان روشی برای مرتب سازی دندان ها در فک بالا و پایین می باشد؛ خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم دندانپزشکی روش های جدیدی از این درمان برای بیماران انجام خواهد شد که علاوه بر اینکه مدت زمان آن کمتر خواهد بود بلکه بیماران پروسه راحت تری را پشت سر خواهند گذاشت و نتیجه بهتری را نیز بدست خواهند آورد.

  • بهترین روش از بین بردن بخیه ابدومینوپلاستی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین روش از بین بردن بخیه ابدومینوپلاستی

    بخیه ابدومینوپلاستی یکی از مشکلات رایج عمل ابدومینوپلاستی است. در این مقاله انواع روش‌های رفع جای بخیه ابدومینوپلاستی را شرح می‌دهیم.

  • ۵ عادت ساده برای به تعویق انداختن پیری

    با این کارها دیرتر پیر شوید

    ۵ عادت ساده برای به تعویق انداختن پیری

    مراقبت از سلامت بدن با فعالیت جسمی، انتخاب غذای سالم، خواب کافی و ... عاداتی هستند که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. حتی با رعایت این عادات می‌توانید دوران کهنسالی سالم‌تری را هم تجربه کنید.

  • همه چیز در مورد افزایش دوام رنگ مو

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    همه چیز در مورد افزایش دوام رنگ مو

    سلامت موها در زیبایی افراد موثر است و مراقبت از مو مانند سایر بخش‌های بدن اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد به منظور افزایش جذابیت خود از رنگ‌های مو استفاده میکنند. اما فرآیند رنگ‌آمیزی تنها بخشی از مراقبت‌های مورد نیاز نیست، بلکه حفاظت مناسب از سلامت موها نیز حائز اهمیت است.

  • مجهزترین دندانپزشکی دیجیتال در تهران

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مجهزترین دندانپزشکی دیجیتال در تهران

    دکتر هومن پاک نیت، با تجربه گسترده و تخصص در زمینه دندانپزشکی دیجیتال، به عنوان یکی از متخصصان برجسته این حوزه معرفی می‌شود. مطب ایشان با بهره‌گیری از تجهیزات پزشکی پیشرفته دیجیتال، به بیماران خدماتی با کیفیت و به‌روز ارائه می‌دهد. مزایای مطب دکتر پاک نیت شامل تشخیص دقیق و سریع، طراحی لبخند با دندانپزشکی دیجیتال، جراحی ایمپلنت پیشرفته، مدیریت الکترونیکی پرونده بیماران و به‌روز بودن با آخرین دستاوردهای دندانپزشکی جهان است.

  • چطور از موهای خود در برابر آلودگی هوا مراقبت کنیم؟

    چطور از موهای خود در برابر آلودگی هوا مراقبت کنیم؟

    آلودگی محیطی می تواند بر کیفیت موهای شما تأثیر بگذارد و منجر به مشکلات مو مانند شوره سر و ریزش مو شود.

  • روش‌های طبیعی که مانع از ریزش مو می‌شوند

    روش‌های طبیعی که مانع از ریزش مو می‌شوند

    ریزش مو چه به‌دلیل ژنتیک، شیمی درمانی، جراحی، کاهش وزن، استرس یا هر عامل دیگری باشد، نگران‌کننده است. برخی از انواع ریزش مو به خصوص آنهایی که به درمان‌های پزشکی مربوط می‌شود، برگشت‌پذیرند اما برخی از انواع این عارضه را نمی‌توان متوقف کرد.

  • چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    واقعیت تلخ برای افرادی که فقط می‌توانند در حالی که به پهلو دراز کشیده‌اند بخوابند، این است که خوابیدن به پشت بهترین کار است. ماری چا با نام کاربری @mariii_chaa زمانی که یکی از دنبال‌کنندگانش به کجی لب‌هایش اشاره کرد و از او پرسید که چرا لبش در سمت راست کمی پایین‌تر از سمت مقابل است

  • درد لیزر بیشتر است یا اپیلاسیون؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درد لیزر بیشتر است یا اپیلاسیون؟

    داشتن پوستی صاف و بدون مو دغدغه بسیاری از افراد است. برای رسیدن به این هدف، روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله محبوب‌ترین آنها می‌توان به اپیلاسیون و لیزر موهای زائد اشاره کرد. این دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب بین آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه قصد داریم مقداری به این تفاوت­ها بپردازیم و به طور خاص به پاسخ یکی از شایع­ترین سوالاتی که به طور عام "درد لیزر بیشتره یا اپیلاسیون" را پاسخ بدهیم.

  • علت ایجاد افتادگی صورت چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    علت ایجاد افتادگی صورت چیست؟

    افتادگی صورت یکی از مشکلات جدی است که به‌دلیل افزایش سن و عوامل مختلف ممکن است در آقایان و خانم‌ها به وجود آید. درمان افتادگی صورت می‌تواند به مراقبت از پوست، تنظیم سبک زندگی و استفاده از تکنولوژی‌های جدید برای بهبود و حفظ ظاهر جوانانه پوست کمک کند. در ادامه، چند راه و روش برای درمان افتادگی صورت در سریع‌ترین زمان ممکن آورده شده است و می‌توانید با مراجعه کلینیک پوست و مو معتبر هم شرایط بهتری برای درمان چنین مشکلی داشته باشید.

  • کمبود ویتامین‌ها چگونه باعث ریزش مو می‌شود؟

    کمبود ویتامین‌ها چگونه باعث ریزش مو می‌شود؟

    رژیم غذایی سالم بر سلامت بدن از جمله مو اثر چشمگیری دارد. بنابراین، گاهی ممکن است در مواجهه با تارهای نازک مو از خود بپرسیم که کدام ویتامین را کمتر مصرف کرده‌ایم. اما ریزش مو همیشه با کمبود ویتامین مرتبط نیست و گاهی نازک شدن مو به زیاده‌روی در مصرف برخی ویتامین‌ها مربوط است.

  • یک متخصص پوست و مو : به هیچ وجه کراتینه کردن مو را توصیه نمی کنم

    سطح بالای فرمالدئید در محصولات بازار

    یک متخصص پوست و مو : به هیچ وجه کراتینه کردن مو را توصیه نمی کنم

    درمان‌های کراتینه مو می‌تواند یک روش مؤثر برای داشتن موهایی صاف‌تر و درخشان‌تر باشد، اما معمولاً شامل استفاده از فرمالدئید می‌شود که می‌تواند منجر به طیف وسیعی از عوارض جانبی شود. در حالی که برخی از تولیدکنندگان محصولاتی را تبلیغ می کنند که گفته می شود فاقد فرمالدئید هستند، بسیاری از این محصولات هنوز حاوی نوعی فرمالدئید هستند. مشخص نیست که آیا درمان گاه به گاه کراتینه اثرات طولانی مدتی بر سلامتی دارد یا خیر، اما اگر به خصوص حساس هستید یا آسم یا آلرژی دارید، ممکن است بخواهید از آن صرف نظر کنید.

  • خطرات احتمالی و عوارض بوکال فت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    خطرات احتمالی و عوارض بوکال فت

    عوارض بوکال فت در دراز مدت می‌تواند یکی از عوامل بازدارنده برای انجام این جراحی باشد، اما آیا این عوارض برای همه افراد رخ خواهد داد؟ بسیاری از افرادی که برای انجام این جراحی اقدام می‌کنند با کمترین عوارض به ایده‌آل خود دست می‌یابند، اما برخی نیز ممکن است با چندین عارضه دسته و پنجه نرم کنند. یکی از دلایل اصلی بروز این عوارض می‌تواند بی‌توجهی به تخصص و مهارت پزشک انتخاب شده باشد. بد نیست بدانید که مهارت و تجربه پزشک در این جراحی می‌تواند تعیین کننده رضایت مراجعین باشد که باید به آن دقت کرد. در ادامه به چگونگی انجام این جراحی و عوارض احتمالی آن می‌پردازیم.

  • هورمونی که احتمالا به درمان‌ ریزش مو کمک می‌کند

    هورمونی که احتمالا به درمان‌ ریزش مو کمک می‌کند

    گروهی از متخصصان ژاپنی بر اساس نتایج آزمایش‌های اخیر خود می‌گویند: اکسی‌توسین، هورمونی که اغلب قبل از زایمان و در دوران شیردهی در بدن زنان ترشح می‌شود، ممکن است به رشد مو کمک کند.

  • ۶ دلیل که سبب ریزش موها می‌شود

    ۶ دلیل که سبب ریزش موها می‌شود

    افراد معمولاً روزانه ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو از دست می‌دهند که این تعداد معمولاً قابل توجه نیست؛ زیرا موهای جدید همزمان در حال رشد هستند. ریزش مو زمانی اتفاق می‌افتد که موهای جدید جایگزین موهای ریخته، نشوند.

  • ویتامین هایی برای داشتن پوستی درخشان

    ویتامین هایی برای داشتن پوستی درخشان

    13 نوع مختلف ویتامین وجود دارد که هر کدام فواید خاص خود را دارند. در حالی که برخی اعصاب شما را سالم نگه می دارند، برخی با عفونت ها مبارزه می کنند و برخی دیگر پوست شما را جوان و درخشان می کنند.

  • آلوئه ورا معجزه ای برای درمان آکنه

    نحوه تهیه ماسک آلوئه ورا

    آلوئه ورا معجزه ای برای درمان آکنه

    آلوئه حاوی بسیاری از پروتئین ها، ویتامین ها و عناصر کمیاب است و فواید بیشماری برای سلامتی دارد. به طور خاص، آلوئه ورا توسط زنان برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بخار ساز التراسونیک؛ مزیت هایی به جز سلامت و شادابی پوست

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بخار ساز التراسونیک؛ مزیت هایی به جز سلامت و شادابی پوست

    در این نوشتار ما قصد داریم تا شما را با دستگاهی جدید برای صاحبان صنایع بزرگ آشنا کنیم به نام بخار ساز التراسونیک. زیرا ورود به دنیای صنعت همواره با چالش‌ها و نیازهای منحصربه‌فردی همراه است. یکی از این موارد، تأثیر رطوبت بر عملکرد و کارایی تجهیزات و فرآیندها است. در این زمینه، بخار سازها یا همان رطوبت‌سازها به‌عنوان یک ابزار مهم در ایجاد شرایط مطلوب، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.بخار سازها در فضاهای صنعتی با تنظیم رطوبت در کنترل خشکی هوا، گرد وغبار و حتی الکترواستاتیک بسیار موثر هستند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که نوع التراسونیک آن در حال حاضر بهترین مدل است.

  • انواع جراحی زیبایی سینه

    اطلاع رسانی تبلغیاتی

    انواع جراحی زیبایی سینه

    عمل های زیبایی سینه به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد حاضر هستند برای دریافت نتیجه سریعتر دست به این عمل ها بزنند. جراحی زیبایی سینه انواع مختلفی دارد که هرکدام از آنها ویژگی خاصی دارند. برای آشنایی با انواع عمل زیبایی سینه در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

  • بهترین سن برای کاشت ایمپلنت دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین سن برای کاشت ایمپلنت دندان

    از آنجایی که ممکن است دندان‌ها به دلایل مختلفی در سنین مختلف بیفتند به عنوان مثال، شکستگی در یک فرد جوان یا در یک فرد مسن اکنون این سوال مطرح می‌شود که سن مناسب برای ایمپلنت چه زمانی است.

  • ارتودنسی یا سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟

    ارتودنسی یا سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟

    سیم کشی دندان در چه سنی مناسب است؟ ارتودنسی در سنین مختلف می‌تواند انجام شود اما انجام سیم کشی دندان در سنین 10 تا 14 سالگی آسان‌تر می‌باشد.

  • درد لیفت سینه چه قدر است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درد لیفت سینه چه قدر است؟

    یکی از نگرانی های افرادی که میخواهند لیفت سینه انجام دهند، درد لیفت سینه است. مقدار درد پس از جراحی لیفت سینه (Mastopexy) ممکن است بر اساس عوامل مختلف و برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد. در این مقاله می خواهیم در رابطه با میزان درد لیفت سینه و روش های رفع آن توضیح دهیم.

  • ایمپلنت دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت دیجیتال چیست و چه کاربردی دارد

    ایملپنت دیجیتال روشی نوین و بسیار پیشرفته است که مورد استفاده پزشکان و مردم قرار گرفته است و طبق تحقیقات انجام شده میزان رضایت بیماران از ایمپلنت دیجیتال تقریبا دو برابر بیشتر از ایمپلنت دندان معمولی است.

  • آیا صورتتان را به اندازه کافی می‌شویید؟

    آیا صورتتان را به اندازه کافی می‌شویید؟

    ‏ پوست صورت در طول روز در معرض انواع آلودگی‌های محیطی است و شستن روزانه آن یک ضرورت است.

  • فواید استفاده از ماسک مو

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    فواید استفاده از ماسک مو

    برخی عوامل طبیعی و آلودگی سطح شهر باعث آسیب به موی خواهد شد.ما برای پاکسازی این آلودگی‌ها از شامپو و محصولاتی استفاده می‌کنیم که موجب ترمیم ساقه و ریشه موها می‌گردد. در کنار شامپوها، ماسک های مو نیز یک محصول مکمل، برای تقویت ساقه و نوک مو است. ماسک مو از ترکیبات متنوعی تشکیل شده است که به تغذیه مو کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه به فواید استفاده از ماسک مو خواهیم پرداخت.