سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: حدود ۱۲سال است که تشنه آبی هستیم که از آسمان بَر زاهدان و سیستان ببارد که در عین ناباوری بارید اما متاسفانه نتوانستیم آن را مهار کنیم و از منطقه لار خارج شد !،

ضعف مدیریت بحران در سیل صدای دادستانی زاهدان را درآورد

به گزارش سلامت نیوز، اطلاعات نوشت: سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان با بیان این که اهمیت سلامت و امنیت غذایی برای ما حائز اهمیت است، اظهار داشت: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از ۲سال و اتفاقاتی که رخ داد به گونه‌ای است که امروز باید گفت حدود ۹۰درصد خواسته‌هایی که به دنبال آن بوده‌ایم عملیاتی شده است.

ابوالفضل احمدزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به این که دستگاه قضا برای مدیرانی که منشا جرم آن ها مشخص شود، اعلام جرم می‌کند، افزود: امروز شاهدیم که به دنبال بارش باران‌های سیل‌آسا در جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین وضعیت شهر زاهدان مشکلاتی برای مردم به وجود آمده است که مدیریت بحران از سوی برخی ارگان‌های مربوطه به درستی ایفای نقش نکرد .

وی افزود: حدود ۱۲سال است که تشنه آبی هستیم که از آسمان بَر زاهدان و سیستان ببارد که در عین ناباوری بارید اما متاسفانه نتوانستیم آن را مهار کنیم و از منطقه لار خارج شد !، در حالی که باید سدی ساخته می‌شد و از این آب استفاده بهینه می‌کردیم، بعد چشم به کشوری همچون افغانستان که سامان ندارد دوخته‌ایم که حقمان را نمی‌دهد، لذا اصحاب رسانه باید حساسیت خود را نسبت به مسائل استان بیشتر کنند.

احمدزاده خطب به خبرنگاران تاکید کرد: حساسیت‌ها فقط در حوزه بهداشت و درمان، تخت‌های بستری و بیمارستان‌ها نباشد و سایر حوزه‌ها را رصد کنید.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: در حوزه مخابرات به هیچ عنوان عملکرد قابل قبول نیست، در حوزه مرتبط با شهرداری‌ها هم همینطور! که در این باره علیه شهرداری کنارک پس از ۶ماه که هیچ‌گونه عملکرد مثبتی نداشته است اعلام جرم کرده‌ایم، همچنین 4 ماه قبل علیه شهردار زاهدان اعلام جرم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha