تمامی دستگاههای اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

الزام دستگاه‌های اجرایی به ارائه برنامه‌های تامین امنیت غذایی برای سال جاری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، نشست کارگروه تخصصی «امنیت غذا و تغذیه» با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

دکتر محمد اسماعیل مطلق - رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه امنیت غذا و تغذیه برگزار شد، گفت: به دستور رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت دو ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی را تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

وی گفت: در سال جاری فرصت طلایی حاصل شده است که با توجه به رهنمودهای ریاست جمهوری، موضوعات مرتبط با قرار گرفتن غذای سالم در سفره مردم، اهتمام و تشریک مساعی در همه دستگاه‌های ذینقش صورت پذیرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، به گفته مطلق، «امنیت غذایی و غذای سالم» در اولویت برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha