یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 336715

امروز قصد داریم به معرفی سرم آبرسان بیوآکوا یکی از محبوب‌ترین لوازم مراقبت پوست بپردازیم.

بررسی ویژگی های سرم آبرسان بیوآکوا

ویژگی‌های سرم آبرسان بیوآکوا

امروز قصد داریم به معرفی سرم آبرسان بیوآکوا یکی از محبوب‌ترین لوازم مراقبت پوست بپردازیم. این سرم فاقد هر گونه مواد شیمیایی و خطرناک است. به همین جهت خطری سلامت پوست شما را تهدید نخواهد کرد. با استفاده از این سرم طراوت و شادابی را به پوست خود خواهید بخشید. این سرم از مواد طبیعی ساخته شده که باعث کیفیت مطلوب آن می‌شود. سرم بیوآکوا خاصیت روشن کنندگی دارد و از چین و چروک‌های صورت شما جلوگیری می‌کند. در فرمولاسیون این محصول عصاره‌ی هیالورونیک اسید وجود دارد.

خاصیت جذب سرم آبرسان بیوآکوا به شدت بالاست. این جذب سریع باعث می‌شود تا مواد وارد لایه‌های زیرین پوست شما شده و در آن نفوذ کنند. اگر به دنبال جوانی و شاداب شدن پوست خود هستید این آبرسان بهترین گزینه است. هیالورونیک اسید موجود در این محصول باعث می‌شود تا رنگدانه‌های پوست شما درخشان شوند. با استفاده از این سرم کلاژن سازی پوست شما تحریک می‌شود. زمانی که کلاژن سازی تحریک شود پوست شما حالت کشسانی و ارتجاعی خود را به دست خواهد آورد. در چنین حالتی با پوستی شاداب جوانی را دوباره تجربه می‌کنید.

بررسی ویژگی های سرم آبرسان بیوآکوا

خواص سرم آبرسان بیوآکوا

 اگر نگران عوارض ناشی از مصرف  یا قیمت سرم آبرسان بیوآکوا هستید، ما کیفیت این‌ محصول را تضمین می‌کنیم. نگران عوارض جانبی آن نباشید. حتی افرادی که پوست حساسی دارند می‌توانند از این محصول با خیال آسوده استفاده کنند. اگر روی پوستتان جای انواع لکه های پوستی مثل کک و مک، جوش‌ها، خال و... وجود دارد، استفاده از این محصول برای شما مفید و کاربردی خواهد بود. در این حالت پوست شما هیدراته می‌شود. این آبرسانی بالا خشکی پوستتان را تحت تأثیر قرار داده و آن را درمان می‌کند.

 خاصیت پاکسازی بالای سرم آبرسان بیوآکوا منافذ باز پوست‌ شما تحت تأثیر قرار داده و منافذ را کوچک تر خواهد کرد. به طور خلاصه می‌توان گفت اگر به دنبال خواص درخشان کنندگی، ترمیم‌ کنندگی، روشن کنندگی، ضد چروک بودن و شفافیت بخشی یک سرم هستید، آبرسان بیوآکوا را فراموش نکنید. کلاژن ساز ارگانیک بیوآکوا فرمولاسیون سبک و غنی دارد. جای لک و آکنه را روشن می‌کند. این آبرسان چربی پوست شما را تنظیم می‌کند. بنابراین دیگر نگران چربی آزار دهنده ی پوست خود نباشید.

بررسی ویژگی های سرم آبرسان بیوآکوا

نحوه‌ی مصرف و مروری بر خاصیت هیالورونیک اسیدی محصول

 هیالورونیک اسید سرم آبرسان بیوآکوا جهت لیفتینگ نیز کاربرد دارد و می‌توانید آن را به کار گیرید. برای استفاده از این محصول ابتدا پوست خود را باید بشویید. پس از شست‌وشوی پوست مقدار کافی از سرم را روی صورت یا سایر نقاط تیره بریزید. حواستان باشد که سرم وارد چشم‌هایتان نشود. حدود ده تا پانزده دقیقه وقت لازم دارید. در این مدت باید با دستان تمیز به صورت چرخشی پوست را ماساژ دهید. با این کار مواد جذب پوست می‌شوند. به طور کلی وقتی دچار خشکی پوست می‌شوید باید به صورت مداوم آبرسانی را در اولویت خود قرار دهید. مدتی طول می‌کشد تا پوست صورت شما مجددا هیدراته شود. لازم است کمی در مورد هیالورونیک اسید و خواص آن با یکدیگر صحبت کنیم.

وقتی افزایش سن پیدا می‌کنیم هیالورونیک اسیدی که در پوستمان وجود دارد کاهش می‌یابد. همین مسئله خشکی پوست را در پی خواهد داشت. با تغییراتی که رخ می‌دهد پوست شل می‌شود. در این زمان است که چین و چروک‌ها و خطوط پیشانی خود را نشان می‌دهند. هیالورونیک اسید همان طور که گفتیم به شکل طبیعی در بافت بدن ما وجود دارد. کاری که هیالورونیک اسید انجام می‌دهد حفظ کردن رطوبت لازم برای پوست ما است. وجود این ماده در آبرسان ها برای هر نوع پوستی می‌تواند مفید باشد. با این حال پوست های چرب بیشتر به دنبال استفاده از سرم‌های هیالورونیک اسید هستند. با استفاده از آبرسان بیوآکوا علاوه بر آبرسانی به پوستتان، آن را در برابر آسیب های احتمالی پوستی مقاوم تر خواهید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha