شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 354535

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش رگباری باران در بیشتر مناطق کشور

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای شمال غرب، جنوب شرق، شمال شرق و شرق بارش‌های رگباری پیش‌بینی می‌شود و استان‌های ساحلی دریای خزر و استان‌های دامنه جنوبی البرز مرکزی این بارش‌های رگباری را تجربه می‌کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز این بارش‌های رگباری پراکنده در مناطقی از شمال غرب، شمال شرق، مجددا شرق، جنوب شرق، سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی انتظار می‌رود، ادامه داد: امروز در نوار غربی کشور شاهد وزش شدید باد هستیم که احتمال خیزش گرد و خاک در این مناطق را به همراه دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز یکشنبه در شمال غرب، غرب و جنوب تهران این شرایط را انتظار داریم، افزود: آب‌های جنوبی کشور امروز مواج و متلاطم است و از روز دوشنبه خلیج فارس تنگه هرمز و مناطق شرقی دریای عمان مواج می‌شوند.

رفیعی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران اظهار کرد: تهران امروز آسمانی صاف دارد و در ساعات بعدازظهر در آن با افزایش ابر احتمال وزش شدید باد و رگبار مواجه هستیم و بیشینه دمای امروز تهران ۲۸ و کمینه دما هم امروز به ۱۷ درجه بالای صفر رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha