یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

بارش باران در برخی نقاط کشور/ وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،کبری رفیعی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز، شرق، شمال‌شرق و سواحل دریای خزر بارش‌های رگباری، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در دامنه جنوبی البرز و شرق کشور در برخی ساعت‌ها شاهد وزش باد شدید و خیزش گردوخاک هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در نیمه غربی بارش‌ها ضعیف می‌شود، افزود: در البرز شرقی، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان‌رضوی، بارش‌ها ادامه دارد و کاهش نسبی دما را در این مناطق انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد از ظهر پنجشنبه در شمال اردبیل و آذربایجان‌شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد، ادامه داد: جمعه بارش‌ها در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، مازندران و گلستان تداوم دارد و شنبه نیز برای دامنه‌های جنوبی البرز از جمله البرز، قزوین و تهران بارش پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه امروز آب‌های دریای خزر به ویژه بخش‌های شرقی دریای‌خزر متلاطم می‌شود و بخش‌های شرقی خلیج فارس امروز مواج است، در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار باران و رعدوبرق است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha