اخبار منتشره حاکی از عزل مدیرعامل تامین اجتماعی است اما روابط عمومی این سازمان آن را تکذیب کرده هرچند میرهاشم موسوی زمانی در دولت رئیسی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد که حالا پس از تغییر دو وزیر و آمدن صولت مرتضوی احتمال برکناری وی دور از انتظار هم نیست.

برکناری رئیس سازمان تامین اجتماعی دور از انتظار نیست

ساعتی قبل اخبار منتشره حاکی از عزل مدیرعامل تامین اجتماعی و جایگزینی یکی از معاونین وی موقتا به عنوان سرپرست سازمان خبر داده اند که روابط عمومی این سازمان این خبر را تکذیب کرد و نوشت که مدیرعامل صندوق تامین اجتماعی هم اکنون به همراه معاون درمان و معاون امور استانها در هرمزگان حضور دارند.

احتمالا این شایعات به دلیل این است که روز گذشته ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری به مناسبت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی سخنرانی کرد و در آن به روز تامین اجتماعی اشاره ای نکرد.این سخنرانی را میتوانید از اینجا ببینید.

روابط عمومی این سازمان در اطلاعیه ای مدعی شد که میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی در چهل‌ویکمین سفر استانی ریاست جمهوری به استان هرمزگان سفر کرده است تا ضمن بررسی میدانی مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان سازمان برای مراجعه به تنها مرکز درمانی موجود در منطقه آزاد کیش که دارای مشکلات متعدد در سنوات متمادی بوده، تصمیمات لازم جهت توسعه خدمات به ذی‌نفعان معزز سازمان را اتخاذ کنند.

برخی منابع خبری خبر دادند که بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی به ریاست تامین اجتماعی وبه دلیل انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفته است. در جریان این تغییرات در زیرمجموعه تامین اجتماعی برخی اعضای هیات مدیره هلدینگ شستا هم تغییر کرده‌اند. در پی این تغییرات برخی اعضای هیات مدیره هلدینگ شستا هم تغییر کرده‌اند.

گفتنیست میرهاشم موسوی در 20 شهریور ماه 1400 توسط دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت رئیسی به عنوان مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی منصوب شد و پس از آن با تغییر دو وزیر احتمال برکناری وی دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • N IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    سلام حقوقها با تاخیر واریز میشه یل به روز بعد نیره برای بازنشستگان که خیلی نسکلات دارن این درست نیست و خوبه فروسگاه رفاه هم برای خرید بازنشستگان اًافه شه وجاهای دیکه هر کونه تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان خویه اطلاع رسانی بیشتر و این قشر عزیز وارزشمتد این قدر اذیت نشن و بهشون خمجوره توجه بشه وه گوهرهای نایاب باتجربه و دوست داشتنی هستن
  • مستمر ی بگیر سایر سطوح IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    برکناری آقای میرهاشم موسوی بدون اینکه عملکرد ضعیف وکم برخوردار نسبت به حق و حقوق بازنشسته ها بررسی شود جایگزین کسی که به خواست بازنشسته ها وکارگران بی تفاوت باشد تاثیری در روند امور سازمان تامین اجتماعی نخواهد داشت آقای وزیر لازم است حقوق قانونی بازنشسته هارو رعایت کند تا آخر عمر مدیون حق بازنشسته ها نباشد
  • اکبری IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    سلام لطفا هرچه زودتر عزل شود
  • ناشناس IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    باسلام دکتر صادق محصولی گزینه خوبی برای تامین اجتماعی
  • حمید IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 0
    میرهاشم خداییش آدم منصفی بود ..این صولت آدم سرسختی است ..همه با هم دعا می کنیم میر هاشم بماند ..و متناسب سازی بدست مبارک ایشان رقم بخورد