کیانوش جهانپور رئیس اسبق روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنشی شدید نسبت به جمع آوری داروهای مازاد از منازل مردم و استفاده برای زائرین اربعین آن را غیر علمی و غیربهداشتی خواند. قرار است در پویشی با عنوان مرهم زائر از داروهای مازاد مردم در منازل برای استفاده زائرین استفاده شود.

هشدار/استفاده داروهای مازاد در پیاده‌روی اربعین،غیر علمی و خطرناک است

به گزارش سلامت نیوز دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی اسبق وزارت بهداشت طی پیامی در صفحه توئیتر خود با انتقاد شدید از جمع آوری دارو های مازاد و اشتفاده از آن در پیاده روی اربعین آن را غیر علمی دانست و نوشت : « پویش سازمان داوطلبان هلال احمر برای جمع‌آوری داروهای مازاد مردم و استفاده از این داروها در پیاده‌روی اربعین! غیر علمی، غیر بهداشتی، خطرناک و ترویج یک رفتار غلط و آسیب رسان به #سلامت است. از زوار #اربعین دیوار کوتاه تر پیدا نکردید!؟»

هشدار/استفاده داروهای مازاد در پیاده‌روی اربعین،غیر علمی و خطرناک است

لازم به ذکر است که پیشتر شاهین فتحی در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان تهران از جمع آوری داروهای مازاد مردم با عنوان "پویش مرهم زائر "خبر داده بود و گفته :« در سراسر کشور داروهای مازاد منازل جمع آوری میشود تا از این داروها در مراسم اربعین و جاهایی که کمبود دارو داریم، استفادهشود »

به گفته وی در این طرح مردم می توانند داروهای مازاد را به پایگاه های هلال احمر در سراسر کشور و در استان تهران به مجموعه های هلال احمر، پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال احمر تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha