حکم محرومیت دائم از اشتغال به حرفه های پزشکی و وابسته در سراسر کشور برای حسین روازاده با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شد.

پرونده طبابت روازاده بالاخره بسته شد

به گزارش سلامت نیوز حسین روازاده مدعی است از دانشگاهی در ایتالیا مدرک پزشکی را اخذ کرده اما بعد از مراجعه به ایران، به دلیل اینکه آن دانشگاه مراتب علمی لازم را نداشته مدرک پزشکی وی توسط وزارت بهداشت مورد قبول واقع نشد اما در نهایت مشخص نیست که چه اتفاقی افتاد که وزارت بهداشت مدرک وی را تائید کرد و وی توانست حتی کد نظام پزشکی دریافت کند .

روازاده از امضا کنندگان نامه (معروف به ۲۵۰۰ پزشک) به حسن روحانی رئیس جمهوری وقت بود که معتقد بودند واکسن‌های mRNA می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری روی سلامت مردم به‌ جای بگذارد! نامه ای که متاسفانه رئیس کمیسیون بهداشت مجلس،وزیر فعلی بهداشت و بسیاری دیگر از مسوولین و سیاست گذاران نظام سلامت هم آن را امضا کرده بودند.

مسوولین وزارت بهداشت اما پس از سالها کلنجار با وی به دلیل استفاده روازاده از روشهای غیر علمی و خرافی و فروش دارواز طریق فضای مجازی در سالهای 92، 1396،98 و 1400 و .... از فعالیت منع و در نهایت در شهریور امسال بطور کل وی را از طبابت منع کردند.

وی مدتی هم با استفاده از پروانه مطب پزشکان دیگر در مطب خود در خیابان جمهوری تهران فعالیت غیر قانونی داشت!یکبار با واکسن هراسی و سخنان کذب خصوصا در باره بیماری کرونا و بار دیگر به دلیل درمانهای من درآوردی و غیرعلمی بیماری کرونا به تهدیدسلامت عمومی ادامه داد.

روازاده ادعا داشت که واکسن وارداتی در صورت تزریق به مردم باعث مرگ آنها می‌شود و یا همچنین ادعای موثر بودن اقدامات درمانی مثل حجامت، مصرف قطره حنظل و جوش شیرین برای کرونا را داشت.

پس از این ادعاها با نامه دکتر علویان رئیس نظام پزشکی تهران مبنی بر این که هر کسی که ادعاهای ضد واکسن دارد، باید مستندات خود را در خصوص عوارض واکسن کرونا ارائه کند اما روازاده بدون توجه به هشدارها پس از مدتی روی آنتن صدا و سیما ظاهر شد .وی در برنامه ای که از شبکه خبر پخش میشد ادعای خود در خصوص مضرات واکسن را تکذیب کرد و گفت افرادی که در معرض خطر هستند حتما باید واکسن بزنند.

در نهایت در مهرماه ۱۴۰۰ ،به دلیل اظهارات مخرب در جهت تخریب پروسه واکسیناسیون عمومی بار دیگر از سوی ریاست جدید سازمان نظام پزشکی به دادسرای انتظامی نظام پزشکی احضار شد.

نمونه این تجویز های غیر علمی در درمان تومور معده آیت الله هاشمی شاهرودی و سرطان مثانه آیت الله حائری شیرازی رخ داد که منجر به فوت هر دوی آنها گردید.

فرزند مرحوم آیت الله حائری شیرازی امام جمعه فقید شیراز در یادداشتی تلگرامی مدعی شد که پدرش و مرحوم آیت الله سید محمود شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از تجویزهای حسین روازاده کارشناس طب اسلامی استفاده کردند و همین تجویزها عامل مرگ آنان بوده است.

حجت الاسلام شهاب الدین حائری شیرازی در این یادداشت نوشت:«مرحوم پدر، علی رغم تاکید همه اطبا بر ضرورت عمل جراحی و برداشتن عضو سرطانی به طبابت طبیب عَلَفی که آیت الله هاشمی شاهرودی معرفی کرده بود گردن نهاد، این شخص کسی نبود جز همان حکیم روازاده معروف. که بعدا فرزند ارشد مرحوم آیت الله محمود شاهرودی ریاست مجمع تشخیص مصلحت با تاسف اعلام کرد سبب مرگ زودهنگام وی به دلیل عمل به طبابت همین شخص دانست.»


پس از همه این فراز و نشیب ها مشخص نیست وی با چه پشتوانه ای به فعالیت ادامه میداده هرچند روازاده بالاخره توسط مراجع ذیصلاح به کلی از طبابت منع شد.






در این رابطه، خیلی قبل‌تر، نظام پزشکی تهران (دکتر علویان) از دکتر روازاده خواسته بود تا در اسرع وقت خودش را به دادستانی انتظامی‌ سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ معرفی کند و مستندات علمی ادعاهای خود را ارائه نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • معلم IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    26 5
    مگر دروغ میگفت همه پزشکانتان محافظه کار هستند چرا در بیمارستان پیشبیماران اعتراف میکنند ازوقتی واکسن زده اند سکته قلبی ومغزی بیشتر شده حتی سکته مغزی ۲۰ درصد بیشتر شده ولی کسی جرات ندارد اعتراف کند چون میداند پرونده اش مثل دکترروازاده پیچیده میشود....وای برخائنین وزارت بهداشت
  • شیدا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    7 0
    چرا؟؟؟؟؟
  • سارا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    11 29
    تا آخر عمر ننگینش دیوانه خانه با زنجیر ببندینش به تخت دیوانس این مرد
  • رضا FR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    9 26
    باید اعدام می کردند همچین موجودی را، این تازه به نفعش شد با پولهایی که از شیادی جمع کرده تا آخر عمر راحت است..... البته آخرتی هم هست
  • کاربر IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    29 9
    چون فرد مهمی در اثر سرطان فوت شده دلیل نمی شود که طبابت ایشان زیر سوال برود هزاران فرد دارند در اثر طبابت های غلط پزشکان در بیمارستانها با مرگ و نواقص جسمی دست و پنجه نرم می کنن و هیچ کسی هم به دادشون نمی رسد به طور غلط جراحی می کنند و فقط پول براشون مهمه چرا پزشکی اونها باطل نمیشه ؟ آی مردم چند تا از شما به دلیل تشخیص اشتباه عزیزتون رو از دست دادید ؟
  • راضیه IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    26 2
    به خود وزارت بهداشت اعتماد ندارم ، اگر روازاده واکسن هراسی کرده ، چرا وزیران بهداشت کارت واکسن خریدن ، واکسن نزدن، ضرب یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران ، زورت به طب سنتی رسیده ، بابات دو ساله رسوایید چرا رفتین سراغ روا زاده اون به زور به دیگران دارو وواکسن نداره ، وزارت بهداشت مردمو مجبور می کنه موش ازمایشگاهی یهودیان بشن
  • احیا سلامت IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    18 5
    یاحق آقای دکتر شما راه جق را رفتید وما هم ان شاءالله یاریتان خواهیم بود
  • مانیا IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    24 1
    آقایون تجار بالاخره کار خودشونوکردن
  • Mehrdad IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    24 4
    خیلی غلط کرده هرکی این حرفهای غی مربروط رو به ایشون زده و نسبت داده. بله متاسفانه مبیشتر ایت بیماریها و مریضی های که الان در جامعه گسترش پیدا کرده علتش همین وزارت بهداشت وابسته به سازمان بهداشت جهانی(سازمان قتل عام و کشتار جهانی) ملعون و پروتکلهای صهیونیستی است که اجرا میشه..و مافیاهای که الان وجود داره. و خدا همشون رو لعنت و نیست و نابود کنه که چشم دیدن اطبای سنتی که به فکر سلامتی مردم هستند رو ندارن.
  • خخ IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    20 1
    خوب کاری کردی مشتری های خودتون زیاد میشه واقعا کاسبی شما را خراب کرده بود بالاخره حقشو گرفت
  • سید حمیدرضا بلاغی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    4 18
    سلام و ادب تخصص و تجربه ی بنده در مورد عسل هست گاها دوستان عسل های تحت عنوان حرارت ندیده و خام را با برند عسل بقراط حکیم روازاده با گریدهای سه و پنج و هفت ستاره با بسته بندی و پلمپ سربی می آوردند و به من نشان می دادند. بنده هرگز هیچکدام از عسلهایشان را تأیید نکردم. از همان ابتداکه اسم روازاده راشنیدم واقعا حس بدی نسبت بهش داشتم. درونم یه چیزی میگفت روازاده شیادو کلاهبرداره.
  • چی چی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    24 7
    دکتر روازاده هر کار اشتباهی هم کرده باشه ،در مورد اینکه واکسن کرونا دروغه و پر از عوارض ؛راست گفته. خودتونم نتیجه شو دیدید که چ بلایی این واکسن سر مردم بدبخت آورد
  • رضا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    28 4
    مبارزه با طب سنتی و اسلامی اشتباه است،وزارت بهداشت بهتر است مافیای دارو و پزشکان متقلب خود را محروم کند.
  • سجاد رضوانی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    23 5
    اتفاقا واکسن خیلیا رو فقط مرگشون رو تسریع بخشید
  • ف.ب IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    20 2
    ایشان رسوا کنندگان تاجرهای ملبس به لباس مقدس پزشکی بودن ودرب دکان دقل کاران ودروغگویان را تخته کرده بودن اما باطل فانی اس وحق باقی اس حنای بهداشت حهانی دیگر رنگی ندارد یا حق
  • زهره US ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    4 12
    با چه علم و وجدانی جان و سرنوشت دیگران به مخاطره گرفتی؟؟
  • امیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 2
    اتفاقا کاملا مشخص هست چطوری کد نظام پزشکی گرفت
  • مهسا IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    20 4
    چون حرف درست میزد و کار و کاسبی دکترای شیمیایی رو کساد کرده بود بایدم برکنار میشد😏
  • علی IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    13 1
    این یعنی دیکتاتوری پزشکی...
  • حمید رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    6 18
    مطبش رفته بودم یک تلویزیون گذاشته بود تو حیات وسخنرانیهای خودش بر علیه طب جدید و حمله به اسرائیل و تمجید از طب قدیم ، یک اوضاعی بود قدم به قدم تا داروخانه ی سنتیش پول پارو میکردند هیچ تاًثیری هم نداشت بدتر شدم که بهتر نشدم آخه تو قرن ۱۵ و طب هزار سال پیش ؟
  • عباس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    14 2
    روازاده، کارش عالی بوده، کاش ادامه میداد، نسل مسئولین را تو کشور خشک میکرد،
  • پورک کاظمی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 7
    روانی زاده!
  • شهرام IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    14 4
    خدا لعنت کند من از وقتی واکسن زدم یک روز خوش ندیدم. خدا بر همتون لعنت کند. بیشرفها
  • سروش سرهنگ بازنشسته IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 6
    اینطوری که میگی فارغ‌التحصیل پزشکی از حوزه علمیه بوده
  • رسول زهرائی رئوف IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    18 3
    دقیقا من برای مادر پیرم از قطره روغن حنذل بخور جوش شیرین و بادکش استفاده کردم و مادرم در خانه درمان شد ولی دو تا از برادرانم استفاده نکردند و در بیمارستان بستری شدند خودم هم واکسن نزدم با داروی امام کاظم و دم نوش آویشن کاملاً خوب خوب هستم
  • رسول زهرائی رئوف IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    12 3
    چطور است که درمان های غیر علمی دکتر روازاده هزاران نفر را درمان کرد و طب جدید با این همه امکانات دولتی و داروهای شیمیایی حدود صد هزار نفر کشته داد غیر علمی شمایید و بی اخلاق که راحت تهمت می زنید و اگر نظر مرا پخش نکنید بی وجدان و بی شرف هم هستید
  • طارق IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    4 11
    به نرخ روز دیه آیت الله شاهرودی و حائری شیرازی را باید پرداخت کند
  • mkandlooei IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    17 4
    واکسن رو خیلی از پزشکان منع کردندوایرادگرفتند خیلی ازهموطنان مابعدازتزریق واکسن دچاربیماری لاعلاج شدند منتهاروازاده چون دم ازاسلام میزد و ضدیهودبود باید ترور شخصیتی وترورعلمی میشد که شد هرکجاهست خدایابسلامت دارش
  • 313.nj IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    7 3
    برای اینهمه ادعا سند هم داری؟؟
  • شهروند IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    4 13
    مرتیکه کلاش ،دکان راه انداخته بود نعل اسب و حجامت و کوفت وزهرمار
  • مسعود ندری IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    2 4
    داروهای ایشان در مقطعی که مراجعه داشتم با قیمت بالا فروخته شده است از عطاری که در خیابان نواب معرفی کردند
  • شهروند953 FI ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 2
    این چه دسیسه ای بود که روازاده رابایکوت کردفکرنکنم مردم به ام راضی باشند
  • نح IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    17 1
    داشت واسشون خطرسازمیشدوزده بود تو نونشون گذاشتنش کنار،مخالف داروهای شیمیایی بوده،فقط همین،خودشون دارن توبیمارستانا مردم روقتل عام میکنن کسی نیست حرفی بزنه
  • محمد DE ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    7 6
    خوب شد بسته شد اصلا از طب سنتی نمی فهمید البته وزارت بهداشت هم گناهکاره که داروهای گیاهی سازماندهی نمی کنه مثلا دانشکده های تحقیقات طب سنتی بگذاره متاسفانه ازاین لحاظ وزارت بهداشت گناهکاره یک عرق گزنه ظرف ده دقیقه قندا پایین میاره ولی یک ایراد بزرگم داره واونم اینه که باعث خشکیت شدید میشه چنان خشکیتی ایجاد می کنه باعث میشه طرف شدیدا مسدود وجراحی روده میشه خوب این اگر یک دانشکده تحقیقاتی به نام دانشکده طب سنتی باشه حداقل برای این گیاهان درمصرف تعیین می شه وروده طرفا پاره می کنه یک دردا درمان درددیگه راتشدید می کنه این داروها باید بیاد زیر نظر پزشکان قربان اوکی وزیر بهداشت باید بفهمه
  • شهین IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    13 2
    ایشون در طب سنتی علم فراوانی دارند یکی از بستگان که دچار سوختگی شدید بود با درمان ایشان سلامتی خود را به دست آورد آثار سوختگی در صورت و دست های ایشان باقی نماند که پزشکان تجویز کرده بودند که چندین عمل را باید انجام دهند و طبابت حکیم روازاده احتیاجی به هیچ نوع عملی پیدا نکرد
  • ناشناس IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    3 8
    کاری به درمانهاش ندارم ولی چندبارصحبتهاش راگوش دادم خیلی تعجب میکردم که با چه مجوزی به ایشان چنین اجازه ای داده شده حتی درمان سنتی هم اگرواقعا آگاه ومسلط بددبازحرفی نبودولی متاسفانه آنرانیزبلدنبود
  • مهدی IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 11
    این آقا با خرافات و راه کارهای غیر اصولی سعی در تخریب علم پیشرفته پزشکی داشت ولا غیر کلا آدم وقیحی بود و سعی در انحراف مردم را داشت
  • فاطمه IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    12 2
    در مورد واکسن کرونا از زمانی که زدم سلامتی ندارم ..هر ماه سال سرما خورده ام ..علت حذف ایشون در مورد نظریه اخیرشون در مورد سقط جنین های عمدی از سوی نظام پزشکی است ..که کاملا هم به حق هست ..
  • شیرین US ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    11 1
    اقاروازده خیلی مطالب جدیدی رو به ما اموزش داد این همه ادم ازطب نوین می میرند حالا مرگ این دوبزرگوار چه ربطی به دکتر روازده داره
  • شیرین US ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    5 0
    اقاروازده خیلی مطالب جدیدی رو به ما اموزش داد این همه ادم ازطب نوین می میرند حالا مرگ این دوبزرگوار چه ربطی به دکتر روازده داره
  • مریم IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    1 2
    یک عمره مردم با این حرفای ضد و نقیض سرکارن وطب اسلامی و طب غربی آبشون توی یک جوب نمیره..همه به فکر منافع و جیبشون هستن نه درمان و سلامتی مردم برای همین در هیچ راهکار شفایی برای هیچ بیماری نیست.از قدیم پزشکها با طب سنتی و اسلامی مخالفن و این هیچ تازگی نداره
  • ایرانی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    4 0
    هیچ علمی مطلق نیست . شاید کار طب سنتی هم دارای مشکل باشد یا اطبا اشتباه کنند ووو اما از یه چیز مطمئنم حالا شما هم بگید اطمینان درست نیست بلکه همان نسبی بودن درسته؛ اکثر قریب به اتفاق کسانی که واکسن کرونا زده اند از جمله خود من( که به سرما حساسیت پیدا کرده ام) دچار مشکلات شده اند ،از مشکلات کمر و از بین رفتن غرایض جنسی بگیرید تا افسردگی یا بدن درد و هزارو یک مرض دیگه! کی پاسخگوی این عوارض هست که مثلاً همون حساسیت شدید به سرما که من دارم دو سال هست زندگی ام رو سخت کرده؟!
  • اصغر زمانی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    6 9
    اونموقع که خیلی از پزشکان عزیز،، داد میزنن، این پدر سوخته با طب اسلامی دکان کاسبی باز کرده و مردم را سرکیسه میکنه،، او را حمایت می‌کردین تا بارش را بست،، یه روانی دیگه هم هست،، اسمش یادم نیست
  • حسین IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    10 2
    به نظر من کسانی که حکیم روازاده را منع کردن از طبابط منافع شأن در خطر بود فاتحه خواندن توی طب جدید که همش ضد بشری و اسلامی هست دکان خوبی هست واسه دریافت ارقام نجومی از مردم بدبخت یک هم که پیدا میشه برای مردم کارکنه حذفش میکنند
  • سعید IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    2 1
    درود امروز در فضای مجازی در حال تبلیغات بود و به مردم توصیه میکرد که چی بخورند چی نخورند اگر اجازه طبابت ندارد پس چطور در فضای مجازی فعالیت دارد حرف کی درسته کی راست میگه کی دروغ میگه
  • چ چ DE ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 3
    جالبه باعث مرگ دونفر ازسران ارشدنظام بدلیل؟ شده لاکن طی این سالها باایشان مدارا شده خوددلیلی بر بیعرضگی مسیولین وقت کشوراست که اعتقادی بنظام وانقلاب وجان ملت نداشته وندارند
  • مدیا IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    16 0
    بقیه دکترهای که چه باعمل وچه غیر عمل باعث مرگ مردم میشن روهم همینطور باهاشون رفتار میکنید یا اینکه مافیای پزشگی زورش به این رسیده
  • اخرالزمان IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    12 3
    خرافه شمایید و دودمان دزد تون.کارش کاملا درست بود.مثل ابن سینا...من خودم بیمارش بودم و کاری که پزشکان متخصص نمیتونستن بکنن، با نسخه دومم ایشون بعد ۱۴ سال باردار شدم...کرونا هم توسط ویزیت ایشون دو بار جان سالم به در بردم
  • اخرالزمان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    14 0
    همین واکسن و داروهای مزخرف شماها بود،که هزا آن مردم را به کشتن داد
  • حقگو IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    0 0
    این همه سال داشته مگس میکشته که فقط ممنوع شده از طبابت؟؟ مملکت مسخره!!