در حالیکه طی نامه ای از طرف وزارت بهداشت حسین روازاده ملقب به حکیم روازاده برای همیشه از طبابت در سراسر کشور محروم شده بود وی در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شد.

روازاده از سوی قوه قضائیه تبرئه شد

به گزارش سلامت نیوز حکم محرومیت دائم از طبابت در سراسر کشور برای حسین روازاده که با نظر هیئت عالی سازمان نظام پزشکی و تایید رای مذکور در دادگاه تجدید نظر استان تهران صادر شده بود توسط قوه قضائیه و در مرحله تجدید نظر رد شد.

در دفاع روازاده که مورد توجه قوه قضاییه قرار گرفته وی تاکید کرده که منطورش از عدم واکسن زدن در دوره کرونا تنها واکسن فایزر بوده و قاضی با پذیرفتن این مساله در مرحله تجدید نظر رای بر برائت وی داده است.

بیشتر بخوانید : پرونده طبابت روازاده بالاخره بسته شد

این در حالیست که طبق بررسی ها وزارت بهداشت وی را نه تنها به دلیل اظهارات غیرعلمی در زمینه واکسیناسیون کرونا که به دلایل دیگری نظیر روشهای غیر علمی و خرافی و فروش دارواز طریق فضای مجازی هم مورد اتهام قرار داده بود.

پیشتر وی در نامه ای مدعی شده بود که سازمان نظام پزشکی حق تعطیل کردن مطبی را ندارد .

سازمان نظام پزشکی سه بار وی را از طبابت و حرف وابسته به پزشکی محروم کرده است و پس از ارجاع این حکم به قوه قضائیه، بار اول و آخر این پزشک عمومی و فعال در حوزه طب سنتی از اتهامات تبرئه و تنها بار دوم محکوم شده است.

حسین روازاده گفته: سازمان نظام پزشکی به دلیل دخالت در طب مدرن، سه بار حکم محرومیت از طبابت من را صادر کرده است و این حکم در قوه قضائیه بررسی شد. بار اول و آخر تبرئه شدم و تنها در حکم بار دوم از طبابت محروم شده‌ام. بر اساس حکم شرعی و قانونی، چون بار اول و آخر تبرئه شده‌ام، همه احکام بی اثر خواهند بود.

روازاده از سوی قوه قضائیه تبرئه شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیروس US ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    2 4
    خوشحال شدیم که یه پزشکی رو که سازمان نظام پزشکی رد صلاحیت می کنه و اجازه نمیده طبابت کنه یه قاضی با شنیدن یه جمله آزادش می کنه ولی اصلا معلوم نبود دارید براش تبلیغ می کنید