برنامه کشیک سلامت که قرار بود با موضوع بررسی چالش های پیش روی پرستاران در انتخابات نظام پرستاری در ساعت ۱۸  با حضور نمایندگان همه ائتلاف های حاضر در انتخابات ششمین دوره نظام پرستاری کشور برگزار شود از حضور محمد شریفی مقدم دبیرکل خانه پرستار جلوگیری به عمل آمد.این برنامه تنها با حضور یک میهمان روی آنتن رفت

چرا از حضور شریفی مقدم در صداوسیما جلوگیری شد؟

به گزارش سلامت نیوز این برنامه که میتوانست یک مناظره رسمی بین ائتلاف های حاضر در انتخابات نظام پرستاری باشد حتی با وجود ارسال پیامک تأیید ورودیه از ورود شریفی مقدم رئیس خانه پرستار به صدا و سیما جلوگیری شد.

مجری برنامه دلیل این اتفاق را نامزد بودن شریفی مقدم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت : « با توجه به قواعد موجود و مسائل حرفه ای رسانه ای عذر ایشان را خواستیم . اقتضائات رسانه ایجاب میکند که وی در برنامه حضور نداشته باشد.»

این برنامه با حضور محمد صادق باقری بعنوان کارشناس و مهمان برنامه و نماینده یکی از گروههای فعال در انتخابات نظام پرستاری برگزار شد و نکته جالب این است که در حین پخش برنامه مجری از وی پرسید که آیا نامزد انتخابات شده یا نه!!

دکتر سعید کریمی رئیس هیئت اجرایی مرکزی انتخابات هم مهمان تلفنی برنامه بود که درباره روند تایید صلاحیت ها و روال اجرایی این انتخابات توضیحاتی ارائه داد.وی به طور کلی ردصلاحیت های گسترده پرستاران از سوی وزارت بهداشت را رد کرد.

بحث های مورد سوال پیامکی پرستاران فوق العاده های خاص و تعرفه گذاری خدمات پرستاری بود اما این برنامه بدون بررسی دقیق مسائل و چالش های پرستاری در مدت زمان بسیار کوتاهی به اتمام رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha