سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 371748

کارخانه قالیشویی خاتون تهران ارئه دهنده تمامی خدمات قالی شویی در تهران، اسلامشهر، نسیم شهر و پرند توسط دستگاه های بروز و استفاده از مواد شوینده از برند های معتبر

قالیشویی خاتون تهران

امروزه محدودیت زمانی و مکانی، اجازه شستن قالی‌ها ‌را در خانه نمی‌دهند. از سویی دیگر، قالیشویی‌ها ‌با تجهیزات پیشرفته کار شستشو را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌دهند؛ به‌همین دلیل مراجعه به قالیشویی‌ها ‌بیشتر از هر زمان دیگری رایج شده‌است؛ اما لازم است تا برای خدمات مربوط‌به قالی، مرکز معتبری را انتخاب کنیم. شاید در نگاه اول شستشوی قالی کار سختی به‌نظر نرسد؛ اما اگر این کار توسط افراد باتجربه انجام نشود، صرفا با یک‌بار شستن قالی باید برای همیشه با آن خداحافظی کرد! به‌همین دلیل ضرورت مراجعه به یک قالیشویی خوب احساس می‌شود. در این مطلب قصد داریم راجع‌به قالیشویی خاتون تهران و خدمات آن بیشتر صحبت کنیم.

مروری بر انواع خدمات قالیشویی

شاید در ابتدا فکر کنید خدمات قالیشویی‌ها ‌صرفا مربوط به شستشوی انواع قالی است؛ اما قالیشویی خاتون ، خدمات بسیار متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات این مجموعه شامل رفوگری، ترمیم، لکه‌گیری، پرداخت‌کردن، ریشه‌زنی و .. است. در ادامه راجع‌به انواع خدمات قالیشویی آنلاین خاتون صحبت خواهیم کرد. با شناخت خدمات این قالیشویی، می‌توانید از خدمات آن بهتر استفاده کنید.

شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی

یکی از اصلی‌ترین خدمات قالیشویی آنلاین خاتون، شستشوی انواع فرش با به‌روزترین دستگاه‌های حال‌حاضر است. در این قالیشویی، شستشوی فرش‌ها ‌با روش‌های تمام‌ اتوماتیک و نیمه‌ اتوماتیک انجام می‌شود.

روش تمام‌اتوماتیک بیشتر برای قالی‌های ماشینی و روش نیمه‌ اتوماتیک با کمک پرسنل، برای قالی‌های دستباف استفاده می‌شود. قالیشویی خاتون تهران آماده دریافت سفارش آنلاین قالیشویی مشتریان در سراسر تهران، اسلامشهر، واوان و نسیم شهر است. برای ثبت سفارش انلاین قالیشویی می‌توانید به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.ghalishooi-khatoon.com مراجعه کنید. بعد از ثبت مشخصات و تعیین محدوده و آدرس، نیروهای قالیشویی خاتون به مکان مورد نظر اعزام می‌شوند.

لکه‌گیری انواع فرش

یکی دیگر از خدمات قالیشویی خاتون، لکه‌گیری از انواع فرش است. تفاوتی ندارد که فرش شما با چه ماده‌ای آلوده شده‌ است، این قالیشویی در تهران می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لکه را از بین ببرد. علاوه‌بر لکه‌گیری، قالی شویی خاتون می‌تواند خدمات رنگ‌برداری از فرش دستباف و ماشینی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در بسیاری از مواقع فرش‌ها ‌به‌دلیل شستشوی نامناسب یا ریختن مایعات مختلف، دچار لک یا رنگ‌دادگی می‌شوند؛ در این شرایط رنگ‌های مختلف فرش با یکدیگر ترکیب شده و ظاهر بسیار بدی را ایجاد می‌کنند. قالیشویی خاتون تهران می‌تواند رنگ‌دادگی فرش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بین ببرد. این قالیشویی در تهران، از روش دستی و با استفاده از چند ماده خاص، رنگ‌دادگی را در انواع فرش‌ها ‌اصلاح می‌کند.

شستشوی انواع مبل

قالیشویی خاتون علاوه‌بر شستشوی قالی، خدمات شستشوی انواع مبل را هم ارائه می‌دهد. از این‌رو می‌توانید برای نظافت مبلمان منزل خود هم به این قالیشویی اعتماد کنید. در بسیاری از موارد مبلمان منزل به دلایل مختلف کدر شده و دچار لک‌های ماندگار می‌شوند. خاتون می‌تواند با استفاده از تجهیزات به‌روز دنیا و مواد مخصوص، سخت‌ترین لک را از روی مبلمان پاک کند؛ علاوه‌بر مبل و قالی، خدمات شستشوی انواع موکت را هم ارائه می‌دهد. در گذشته شستشوی انواع مبلمان و موکت در منزل و با روش سنتی انجام می‌شد، این در حالیست که شستشو به شیوه سنتی باعث آسیب جدی به مبلمان و موکت‌ها می‌شود؛ به‌همین دلیل امروزه استفاده از روش‌های سنتی منسوخ شده‌است.

رفوکاری و ترمیم قالی

در بسیاری از موارد، قالی‌ها ‌به‌دلیل آسیب فیزیکی یا گذر زمان، دچار پارگی یا ساییدگی می‌شوند. درصورتی‌که آسیب واردشده به فرش زود ترمیم نشود، احتمال ازبین‌رفتن کل بافت فرش وجود دارد؛ به‌همین دلیل در این گونه مواقع باید هرچه سریع‌تر فرش را ترمیم کنید. قالیشویی خاتون تهران تمام مشکلات فرش اعم از سوختگی، پارگی، ساییدگی و ... را به بهترین شکل ممکن رفع می‌کند. با رفوکاری فرش، عمر قالی شما افزایش یافته و نیازی به خرید مجدد فرش نخواهید داشت.

یکی دیگر از خدمات قالیشویی خاتون که در دسته ترمیم قالی قرار می‌گیرد، ریشه‌زنی فرش است. در بسیاری از موارد ریشه فرش‌ها ‌به‌دلیل شستشوی مکرر یا استفاده طولانی، از بین می‌روند. حتی گاهی ریشه‌های فرش زرد شده و ظاهر زشتی در فرش ایجاد می‌کنند؛ در این گونه مواقع می‌توان با ریشه‌زنی ، ظاهر زیبا و جدیدتری در فرش ایجاد کرد. قالیشویی خاتون علاوه‌بر خدمات گفته‌شده، خدمات ریشه‌زنی را هم برای قالی‌های مختلف انجام می‌دهد.

پرداخت‌کردن فرش

یکی دیگر از خدمات بسیار مهم خاتون تهران، پرداخت انواع فرش دستبافت است. پرداخت فرش معمولا در زمان بافت قالی در دو مرحله حین کار و پس از تمام کار، روی قالی انجام می‌شود؛ اما پرداخت فرش را می‌توان برای قالی‌هایی که ظاهر زیبای خود را از دست داده‌اند هم انجام داد. درصورتی‌ که فرش در معرض شستشوی غیراستاندارد، نور آفتاب، ساییدگی و ... قرار می‌گیرد، ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهد؛ از این‌رو با پرداخت‌کردن می‌توان زیبایی دوباره‌ای به فرش بخشید. قالیشویی خاتون با برخورداری از بهترین تجهیزات و پرسنل، پرداخت فرش را در سریع‌ترین زمان ممکن و مطابق با اصول صحیح انجام می‌دهد؛ بدین ترتیب نه‌تنها فرش ظاهر زیباتری خواهد داشت، بلکه کیفیت بافت فرش هم حفظ می‌شود.

قالیشویی خاتون تهران

نحوه ثبت سفارش آنلاین در قالیشویی

همانطور که ذکر شد، شما می‌توانید از خدمات آنلاین قالیشویی خاتون تهران استفاده کنید. برای این منظور کافیست طی مراحل زیر پیش بروید.

  • در ابتدا باید در مرورگر خود عبارت قالیشویی خاتون را جستجو کنید و وارد وب‌سایت خاتون به آدرس https://www.ghalishooi-khatoon.com/ شوید.

  • میتوانید وارد قسمت تماس با ما شوید و یا روی گزینه سفارش آنلاین کلیک کنید تا یک صفحه مجزا برای شما باز شود.

  • در صفحه باز شده محدوده مکانی خود را انتخاب کنید. قالیشویی خاتون به سراسر تهران، واوان، نسیم‌شهر و اسلامشهر خدمات ارائه می‌دهد و یکی از شعبه های اصلی خاتون شعبه قالیشویی در غرب تهران میباشد.

  • بعد از انتخاب محدوده، باید نوع خدمات مورد نظر خود را از لیست مربوطه پیدا کرده و تیک بزنید.

  • بعد از ثبت آدرس و شماره تلفن، پرسنل خاتون به محل مورد نظر مراجعه می‌کنند. جالب است بدانید قالیشویی خاتون برای مشتریانی که سفارش خود را به شکل آنلاین ثبت می‌کنند، هزینه کاور دریافت نمی‌کند.

نکات مهم قبل از مراجعه به قالیشویی

شستشوی قالی مانند بسیاری از خدمات دیگر، امری تخصصی است؛ بنابراین، قبل از هر چیز باید قالیشویی مطمئنی را برای این کار انتخاب کنید. قالیشویی خاتون یکی از معتبرترین مراکز برای شستشوی قالی و خدمات متنوع دیگر است. این قالیشویی دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و جمع‌آوری قالی و خدمات مربوط به آن را بدون واسطه برای مشتریان انجام می‌دهد؛ بدین ترتیب مسئولیت تمام خدمات ارائه‌شده برای مشتریان را برعهده می‌گیرد.

قبل از ارائه فرش به قالیشویی، به نرخ خدمات آن اطمینان پیدا کنید. بسیاری از مراکز قیمت‌های غیرواقعی و گزاف را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند. در قالیشویی خاتون تهران تمامی نرخ‌ها ‌مطابق نرخ‌های تاییدشده توسط اتحادیه مربوطه است.

جنس و بافت انواع فرش‌ها ‌با یکدیگر بسیار متفاوت هستند؛ بنابراین، برای لکه‌گیری و شستشوی قالی‌ها ‌نیاز است تا ویژگی‌های هر فرش در نظر گرفته شود. از این جهت توصیه می‌شود در منزل اقدام به شستشو یا رفع عیوب فرش نکنید؛ زیرا ممکن است آسیب جدی‌تری به آن وارد شود. بهترین راهکار، مراجعه به یک قالیشویی معتبر و استفاده از خدمات آن است.

برخی از مراکز قالیشویی، خدمات خود را با واسطه ارائه می‌دهند. این مراکز صرفا قالی‌ها ‌را از مشتریان تحویل گرفته و به مرکز قالیشویی خاصی می‌سپارند، بعد از اتمام کار هم قالی را جمع‌آوری کرده و به مشتری تحویل می‌دهند. اگر با چنین مراکزی مواجه شدید، بهتر است از خدمات آن‌ها ‌استفاده نکنید. قالی شویی خاتون تمامی خدمات خود را بدون واسطه و با قیمتی معقول ارائه می‌دهد؛ اما بسیاری از قالی شویی‌ها ‌این خدمات را به واسطه شرکت‌های قالیشویی ارائه می‌کنند. در این شرایط، نه‌تنها مشتری متحمل هزینه بالاتری می‌شود، بلکه نمی‌تواند اعتراضی بابت هیچ کدام از مراحل کار داشته باشد؛ زیرا شرکت واسطه به‌هیچ‌عنوان پاسخگو نخواهد بود؛ از سویی دیگر با این شیوه همکاری، تاخیر بسیار زیادی در مراحل مختلف قالیشویی رخ می‌دهد.

قبل از تحویل فرش به قالیشویی مطمئن شوید که از روش‌های سنتی برای شستشوی قالی‌ها ‌استفاده نمی‌شود. روش‌های سنتی آسیب بسیار جدی به بافت فرش وارد می‌کنند؛ این آسیب به‌ویژه برای فرش‌هایی با تاروپود ضعیف‌، جدی‌تر خواهد بود. قالیشویی خاتون تهران مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها ‌جهت شستشوی فرش است؛ از این جهت در مراحل شستشوی قالی هیچ آسیب جدی حتی به حساس‌ترین فرش‌ها ‌وارد نمی‌شود.

قالیشویی خاتون تهران

کلام آخر

برخلاف باور بسیاری از افراد، شستشوی قالی امری تخصصی و بسیار مهم است؛ زیرا در صورت سهل‌انگاری، آسیب جدی به فرش وارد می‌شود. قالیشویی خاتون یکی از معتبرترین مراکز تخصصی برای شستشوی انواع قالی دست‌باف و ماشینی، موکت، مبلمان و ... است. زیرا دارای مجهزترین دستگاه‌های حال‌حاضر بوده و از پرسنل مجربی هم برخوردار است. خاتون تمامی خدمات خود را بدون‌واسطه و با قیمتی معقول به مشتریان عرضه می‌کند؛ از این جهت سابقه سال‌ها ‌فعالیت درخشان را در کارنامه خود دارد. در این مطلب راجع‌به خدمات متنوع این قالیشویی و نکات مهم قبل از تحویل فرش به قالیشویی صحبت کردیم. خدمات قالیشویی خاتون برای ساکنین تمامی نقاط تهران، واوان، نسیم‌شهر و اسلامشهر در دسترس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha