ساعت ۲۲ شامگاه یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تلفنی خبر دادند یکی از مأموران پلیس کلانتری در درگیری با یک شرور مسلح به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان انصاری در شرق تهران به شهادت رسیده است. 

شهادت ۳ پلیس در قلب پایتخت 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جوان آنلاین، سه مأمور پلیس تهران حین بازداشت شرور مسلح در دو درگیری جداگانه به شهادت رسیدند. در جریان این درگیری، شرور مسلح به هلاکت رسید و دو مأمور و پنج شهروند هم به شدت زخمی شدند که به گفته پزشکان مأموران زخمی وضعیت وخیمی دارند.
ساعت ۲۲ شامگاه یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، مأموران کلانتری ۱۲۷ نارمک به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تلفنی خبر دادند یکی از مأموران پلیس کلانتری در درگیری با یک شرور مسلح به شدت زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان انصاری در شرق تهران به شهادت رسیده است.
با اعلام این خبر، بازپرس جنایی در رأس تیم زبده‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی حادثه به بیمارستان رفتند. تیم جنایی در بیمارستان با پیکر بی‌جان گروهبان یکم فرزاد روزبهانی از مأموران گشت عملیاتی کلانتری نارمک روبه‌رو شدند که با شلیک چند تیر که یکی از تیرها به سینه‌اش اصابت کرده و او را به شهادت رسانده بود.
تحقیقات حکایت از آن داشت مأمور پلیس هنگام گشت‌زنی به مرد موتورسواری در یکی از میدان‌های نارمک مشکوک می‌شود و به او دستور ایست می‌دهد، اما مرد موتوسوار ناگهان با کلت کمری به سوی گروهبان روزبهانی تیراندازی و به سرعت از محل فرار می‌کند. پس از این حادثه، مأمور زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما دقایقی بعد به شهادت می‌رسد.
در بررسی‌های میدانی یکی از شاهدان گفت: «مأمور پلیس به یک مرد موتورسوار مشکوک شده بود و به او دستور ایست داد. وقتی مأمور پلیس برای بازرسی از موتورسیکلتش پیاده شد و در حال حرکت به طرف مرد موتورسوار بود، ناگهان او کلت کمری از جیبش بیرون آورد و سینه مأمور را هدف قرار داد. مأمور پلیس انتظار چنین صحنه‌ای را نداشت و مرد تیرانداز هم آنقدر سریع عمل کرد که مأمور پلیس نتوانست عکس‌العملی نشان دهد. پس از این حادثه، مأمور غرق در خون شد و مرد مسلح هم فرار کرد.»

شرور سطح یک


در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران پلیس دریافتند متهم یکی از اوباش معروف سطح یک تهران است. شرور سابقه‌دار علاوه بر شرارت، درگیری و نزاع‌های خیابانی، قاچاق موادمخدر هم در کارنامه‌اش ثبت شده بود.
مأموران در ادامه از شاهدان تحقیق کردند و موفق شدند محل زندگی مرد شرور را در یکی از خیابان‌های اطراف بزرگراه رسالت در نزدیکی محل حادثه شناسایی کنند.

کمین خونین


بدین ترتیب چند تیم عملیاتی برای شناسایی و دستگیری قاتل اقدام به گشت‌زنی کردند تا اینکه حدود ساعت ۲ بامداد یکی از گشت‌های پلیس، راهی مخفیگاه متهم در خیابان رسالت شد. مأموران وقتی از خودرو پیاده شدند، خبر نداشتند که متهم در کمین آنهاست و قصد دارد دوباره آن‌ها را به خاک و خون بکشد. لحظاتی بعد شرور مسلح که پشت درختی کمین کرده بود به سوی مأموران تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی، چهار مأمور و چند رهگذر به شدت زخمی شدند.
قاتل مسلح پس از این حادثه برای فرار بار دیگر شروع به تیراندازی کرد و در حالی که صدای شلیک‌های پیاپی به آسمان بلند شده بود، چند تیم عملیاتی به سرعت به محل رسیدند و خیلی سریع شرور مسلح را محاصره کردند. متهم با دیدن مأموران برای فرار به سوی آن‌ها تیراندازی کرد، اما در نهایت با شلیک مأموران از پای درآمد.

شهادت ۲ مأمور دیگر


بدین ترتیب مأموران و شهروندان زخمی برای درمان به بیمارستان و جسد شرور نیز به اداره پلیس منتقل شد. لحظاتی بعد دو مأمور پلیس به نام‌های سروان مسعود کرمی و استواردوم احسان منشی‌زاده بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسیدند. با اعلام خبر شهادت دو مأمور پلیس، بازپرس جنایی دوباره راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد شرور مسلح پس از درگیری اول، موتورسیکلت خود را در یکی از خیابان‌ها رها و فرار می‌کند، اما لحظاتی قبل از درگیری دوم متوجه حضور مأموران می‌شود و پشت درختی کمین می‌کند و مأموران را هدف قرار می‌دهد، ولی در ادامه با شلیک ۱۲ تیر به هلاکت می‌رسد.

۲ همدست فراری


تیم جنایی دریافتند در این حادثه دو مأمور دیگر هم به شدت زخمی شده و به کما رفته‌اند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین پنج شهروند هم که با شلیک شرور قاتل زخمی شده بودند تحت درمان قرار دارند. از سوی دیگر در بررسی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، دوم مأموران متوجه دو مرد دیگر در کنار شرور مسلح شدند و به نظر می‌رسید همدست متهم هستند که پس از حادثه از محل فرار می‌کنند. تحقیقات درباره این حادثه در حالی به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد که مأموران تلاش دارند دو همدست شرور به هلاکت رسیده را شناسایی و بازداشت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha