دوشنبه ۷ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵
کد خبر: 20011

شما مشتری كدام خمیردندان هستید؟ دنیای طعم‌دار و خمیری خمیردندان‌ها این روزها بسیار شلوغ است و آدم را برای خرید یك خمیر دندان مناسب سر در گم می‌كند. این مطلب را بخوانید تا خمیر دندانی بخرید كه علاوه بر اینكه طعم و رنگ دلخواه شما را دارد، قادر است از پوسیدگی دندان‌های شما نیز پیشگیری كند.

چه خمیر دندانی بخریم
خمیر دندان‌های ضد پوسیدگی، خمیر دندان‌هایی هستند كه دارای ماده‌ای به نام فلوراید هستند، البته فلوراید این روزها بیشتر به خمیردندان‌ها افزوده می‌شود. خمیر دندان‌های حاوی فلوراید اثر كاهش‌دهندگی پوسیدگی دندان‌ها را بر عهده دارند. مطالعات نشان می‌دهد اگر شما در سنین كودكی یعنی حدود دو سالگی از خمیردندان فلورایددار استفاده كنید و همچنان به مصرف آن در سنین بزرگسالی ادامه دهید، می‌توانید تا 44 درصد از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری كنید. اگر شما دنبال خرید این خمیردندان‌ها هستید، دقت كنید كه در این نوع خمیردندان‌ها معمولا فرمول آن یا كلمه فلورایددار را به زبان كشور سازنده روی لوله می‌نویسند. این روزها خیلی‌ها به دنبال خرید خمیر دندان‌هایی هستند كه هر چه بیشتر دندان‌هایشان را سفید كند و شركت‌های سازنده انواع خمیردندان با هم در رقابت شدید هستند تا خمیردندان‌هایی را ارائه دهند كه مشتریان بیشتری را به خاطر خواص سفید كنندگی بیشتر آن جذب كنند ولی شما باید به عنوان یك مصرف‌كننده از خمیردندان‌های سفید كننده انتظارات منطقی داشته باشید.این خمیردندان‌ها تا حدی می‌توانند دندا‌ن‌های شما را سفید كنند. این خمیردندان‌ها دارای مواد ساینده و پاك‌كننده صابونی و قوی هستند كه موجب تمیزی ، سفیدی و شفافیت دندان‌ها می‌شوند.
اگر شما دندان‌هایی سالم و بدون پوسیدگی دارید، ما خرید این خمیردندان‌ها را به شما توصیه می‌كنیم ولی اگر دندان‌هایتان دارای پوسیدگی متعدد و مینای آسیب دیده است، بهتر است دور این خمیردندان‌ها را خط بكشید. بیشتر شركت‌های تولید كننده خمیردندان در میان محصولات خود، خمیردندان‌های ضدحساسیت را هم به بازار عرضه می‌كنند.این خمیردندان‌ها مخصوص افرادی است كه دندان‌های حساسی دارند و با خوردن بستنی یا آب‌یخ یا چای یا قهوه داغ ناگهان در دندان‌های‌شان درد تند و تیزی را احساس می‌كنند.اگر شما هم چنین مشكلی دارید یك تیوپ از این خمیردندان‌ها بخرید ولی فراموش نكنید این خمیردندان‌ها برای استفاده روزمره و دائمی نیست. باید دو هفته از این خمیردندان‌ها استفاده كنید و سپس دوباره با خمیردندان‌ معمولی دندان‌هایتان را مسواك بزنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha