پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 110245

چای سبز، به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در جهان تبدیل شده است. برخی این چای را با ترکیبی از طعم های دیگر مصرف می کنند. بهتر است چای سبز با قند مصرف نشود زیرا هدف از مصرف چای سبز، بازسازی بدن است و قند در این زمینه نقش موثری ندارد.ایده آل ترین ترکیب می تواند مخلوطی از چای سبز، لیمو و عسل باشد .

سلامت نیوز :چای سبز، به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در جهان تبدیل شده است. برخی این چای را با ترکیبی از طعم های دیگر مصرف می کنند. بهتر است چای سبز با قند مصرف نشود زیرا هدف از مصرف چای سبز، بازسازی بدن است و قند در این زمینه نقش موثری ندارد.ایده آل ترین ترکیب می تواند مخلوطی از چای سبز، لیمو و عسل باشد .

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روزنامه خراسان،کافئین ماده اصلی چای سبز است که با افزودن عسل، میزان ویتامین های مفید آن برای مغز افزایش می یابد. این دو ماده، با بالا بردن عملکرد مغز، حافظه و تمرکز را بهبود می دهد.چای سبز باعث تقویت روند سوخت و ساز می شود. اکسیداسیون چربی با مصرف این ترکیب ۱۷ درصد افزایش پیدا می کند.یکی از مهم ترین خواص چای سبز همراه با عسل، تولید آنتی اکسیدان لازم برای بدن است.کاتیکینز موجود در چای سبز برای سلامت دندان ها بسیار موثر است. کاتیکینز تأثیرگذاری باکتری هایی مانند استرپتوکوکوس را کاهش می دهد.با بالا رفتن سن، زنان دچار پوکی استخوان می شوند اما با مصرف این نوشیدنی استخوان ها قوی تر و سالم تر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha